Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) die al in een gezin met kinderen woont. En er gewoon langs gaan, kat leren kennen. Ik denk dat je daar het beste van uit kunt gaan, hoe een kat werkelijk is. Maar goed, als je ze dan meeneemt, komen ze weer in een nieuwe situatie terecht en weet je nog steeds niet 100% hoe ze gaan reageren.
Zilfstar schreef:GamblersCup: ben beelddenker dus lig nu slap van de lach om jouw verhaal. haha lijkt me een heerlijk beest.
Tenzij je bereid bent een paar honderd euro extra uit te geven... 
Soms kwamen ze even voorzichtig Boze Poes aaien totdat hij met zn staart wiebelde en dan gingen ze weer.
Magrathea schreef:Een kat kan best alleen... Hangt van de kat af.
minikatje schreef:vergeet niet dat katten ook best snel vereenzamen, helemaal als ze alleen zijn.
ik zou ook schurft eraan kunnen hebben als mijn ouders zomaar iemand bij mij in huis stopten en besloten dat ik daar maar mee moest samenleven
stank voor dank much). De katten van mijn huidige vriend zijn ook samen opgegroeid, speelden toen veel samen maar nu is het ze om het even. Ze kijken nooit naar elkaar om, spelen niet samen, liggen niet samen, ze negeren elkaar gewoon.
Elke kat is anders, en als je iets algemeens zegt over katten kan je er net eentje treffen die juist weer anders is. Maar in een goed asiel weten ze dat te vertellen
) is nageltjes knippen. Niet trekken dus!! Maar gewoon knippen. Dat groeit vanzelf weer aan en dan hebben je kind en de kat de tijd om aan elkaar te wennen zonder dat er gekrab bij komt kijken (en kan jij ingrijpen voor het misgaat).
en scheren haar 2 a 3 maal per jaar
op die manier is ze weer netjes. Ze ligt toch een hele dag binnen in de zetel dus koud heeft ze niet

, alles doen ze samen.