Dan heb je wel een hele bijzondere. rond de 500 lukt je prima

Maar.. koop wel je pup bij iemand wie je betrouwbaar oogt en wanneer je moeder hebt gezien en als het goed voelt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Astaloca schreef:mijn westie is echt mijn beste vriendinnetje en echt mijn maatje. Ik herken sommige karakters totaal niet. Volgens de dierenarts ook een heel sterk beestje met een verleden in medisch gebied. Ze hebben vaak last van oren en idd huidprobleem, maar zoals ik zeg vaak.. dus wie weet die van jou niet. Ze is enorm vrolijk en van sommige prijzen die ik hier zie. 1000 euro?
Maar.. koop wel je pup bij iemand wie je betrouwbaar oogt en wanneer je moeder hebt gezien en als het goed voelt.
GreaseMonkey schreef:Mocht van mij niet in de keuken komen (want vrat alles op wat ik liet vallen, inclusief de bakboter) dus ging altijd bij de drempel staan kijken als ik kookte. Wachtte dan tot ik niet meer op haar lette, en stond dan met twee pootjes op de drempel, en daarna over de drempel, en dan een achterpootje op de drempel... en al die tijd stoïcijns en onschuldig blijven kijken
en als ik haar dan terug stuurde deed ze een paar afgemeten pasjes tot ze weer precies met alle vier de pootjes aan de andere kant van de drempel stond, en wachtte dan weer tot ik niet op haar lette
![]()
Een keer duwde ik haar voorzichtig met een voet terug naar de juiste kant van de drempel, maar dat was niet hoe madam bejegend wenste te worden, dus beet ze in mijn teen. Dat zal baasje leren.
maar ik zou ze al niet snel kiezen hierdoor.. marsyl schreef:Ik werk als dierenartsassistente en oooh die Westie's komen zo vaak met huidproblemen.. Echt heel zielig, komt bij dit ras heel veel voor. Het zijn zeker leuke hondjesmaar ik zou ze al niet snel kiezen hierdoor..
een cairn spreekt mij niet aan. Maar als je nu een westie pakt van een asiel kan je dan vanaf puppy af aan zien of hij huidproblemen of allergieen heeft?
vond alleen wandelen in het bos of op het strand leuk, het normale rondje liep ze zo traag altijd omdat ze het saai vond. Een sterk karakter dus, maar dat maakt ze ook juist leuk.
Lisse schreef:Maar kan je huidproblemen verhelpen?
Lisse schreef:En is het zo extreem moeilijk om een westie zit, lig en eventueel pootje te leren?
Maar er moet wel af en toe een beloning tegenover blijven staan, anders mag je zelf die deur dicht gaan doen

kohtje schreef:Astaloca schreef:mijn westie is echt mijn beste vriendinnetje en echt mijn maatje. Ik herken sommige karakters totaal niet. Volgens de dierenarts ook een heel sterk beestje met een verleden in medisch gebied. Ze hebben vaak last van oren en idd huidprobleem, maar zoals ik zeg vaak.. dus wie weet die van jou niet. Ze is enorm vrolijk en van sommige prijzen die ik hier zie. 1000 euro?
Voor 500 euro koop je er een uit de handel. 1000 euro voor met stamboom.