Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cowgirl schreef:Ik heb nog even alle posts doorgelezen en vind dat er redelijk normaal wordt gereageerd. TS heeft bijna overal wel iets op te zeggen en wil eigenlijk niets aannemen waardoor er een aantal Bokkers het wat duidelijker/feller zegt tegen haar. Ik zie niet echt iets waar het "misgaat" hoor..
Als TS zegt: "Ik ga mijn hond niet aanlijnen omdat ik in het buitengebied woon" dan kan ik daaruit opmaken dat TS ook naar buiten gaat met haar hond en zij deze dus aan kan lijnen.
annepaardoes schreef:pillow schreef:je merkt het vanzelf over een week of 8. ze gaan nestelen krijgen uier en eerder kun je het wel aan de buik zien. Een hond draagt 9 weken.
Dus je wacht maar tot dat de teef hoogdrachtig is.. Dan zie je het vanzelf wel..? Vreemd en onverantwoordelijk advies als je het mij vraagt.
annepaardoes schreef:pillow schreef:je merkt het vanzelf over een week of 8. ze gaan nestelen krijgen uier en eerder kun je het wel aan de buik zien. Een hond draagt 9 weken.
Dus je wacht maar tot dat de teef hoogdrachtig is.. Dan zie je het vanzelf wel..? Vreemd en onverantwoordelijk advies als je het mij vraagt.
pillow schreef:Hoezo TS zegt toch duidelijk dat het niet erg is als ze drachtig zou zijn, en ze vraagt hoe je het kunt zien. En wat is er onverantwoord aan, moet ze het dan weg laten halen. TS heeft nog steeds niet gezegd wat de reu voor hond is, en de hare is niet piepklein dus die kan best een labrador of zo hebben.
yakari123 schreef:ik vroeg gwn hoe je kan zien ho je hond pups krijgt niet hoe ik een hond moet aanlijnen ofzo
wemkelover schreef:ze gaan echt niet meteen dood hoor Liesjeex, helemaal niet in de fase waar de hond nu in zit als ie al drachtig is. Tegen het einde van de dracht, als ze moet bevallen dan kan het wel kritiek worden. Maar daar is ze nog niet aan toe anders had je al kunnen zien dat ze drachtig is en had dit topic er niet geweest.