Argos,de mishandelde hond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: Argos,de mishandelde hond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 02:36

Moderatoropmerking:
We begrijpen dat de gemoederen in in dit soort topics hoog oplopen. Graag wil ik jullie er op wijzen dat we geen enkele vorm van verwensingen willen zien, en dat deze heksenjacht niet hier dunnetjes over gedaan hoeft te worden. Bij voorbaat dank :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 02:49

papagroom schreef:
Voor het zelfde geld gaat er een woning de fik in,met vrouw en kinders er bij,,,,,,,nee dit gaat mij te ver !

En dus gooi je de facebook links (die ik dus niet geopend heb) op het grootste paardenforum van de benelux.
Briljant Papagroom, briljant.... :roll:

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 03:28

Verschrikkelijk voor de hond en eigenaren, en ik vind het geen punt dat die daders zo te schande worden gezet. Het is dat je geen verwensingen op bokt mag plaatsen, maar ik heb er een hele hoop voor ze.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 05:01

papagroom schreef:
Echter de heksen jacht die nu op FB ontstaan is,kan ik niet goedkeuren.....de daders worden met naam en toenaam genoemd,en zelfs hun adres openbaar gemaakt.
Dat gaat me net een tikkeltje te ver.
Ik vraag me af.....hoe denken jullie hier over

Je kunt het niet goedkeuren en je vindt het een tikkeltje te ver gaan, maar je deelt wel de links hier waarin die hufters genoemd worden. Zelfs nadat mensen je wijzen op een fout in de links ga je de links nog veranderen. Hoe bedoel je sarcastisch! Ik heb niet gekeken omdat ik het nog een keer aandacht voor de daders vindt.

Zelf heb ik er geen problemen mee zolang dit na een veroordeling en door de politie gebeurd. Gebeurd hier trouwens standaard. Wordt je b.v. aangehouden en blijk je gezopen te hebben sta je de volgende dag in de landelijke krant met naam, toenaam, adres en soms ook nog een foto plus de plaatselijke krant neemt je ook nog op.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 07:05

ik keur het zeker niet goed maar dat is wel wat mensen tegenwoordig van te voren al weten dat dit gebeurd. Alleen al daarom snap ik niet dat ze dit gedaan hebben al vind ik het enorm hufterig dat het sowieso gedaan is!!!!!!!

En nee daar hoef ik geen linken voor te zien ik hoef die mensen niet te kennen, niet bij naam en niet persoonlijk en als ik ze toevallig wel gekend had dan had ik ze vanaf dat ik wist dat ze het gedaan hadden al nooit meer gekend. Meer zou ik niet doen alleen ontkennen dat ik ze ooit gekent heb en geen woord meer tegen zeggen op welke manier dan ook. Geloof er nog altijd in dat dat veel harder aan komt!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:54

Waarom is het erg dat hun naam bekend wordt gemaakt? Hadden ze maar eerder moeten bedenken dat dit niet zonder gevolgen is.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:02

SaskiaKa schreef:
Afschuwelijk voor de hond en de baasjes, maar dat de daders met naam en adres op internet genoemd worden doet me echt helemaal niets.
Ik vind het zelfs wel prettig, zouden ze bij alle bewezen mishandelaars, moordenaars, kindermisbruikers en wat er nog meer aan mafkezen rondloopt moeten doen. Toch fijn als je je nieuwe buurman ff kan Googelen om te zien of je deze extra in de gaten moet houden met je kind of huisdier.
Dat die mensen bedreigd worden, tja.... gevalletje "eigen schuld, dikke bult". Kan er niet wakker van liggen.

Inderdaad. Moesten ze veel vaker doen.
Misschien dat mensen dat weerhoud om laffe daden te doen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:07

als deze mensen alleen al een paar maanden in hun broek poepen van angst door alle bedreigingen ,is het al helemaal prima...laat ze maar lekker ziek worden van ellende :D

arme dogo ,het arme dier heeft zich nog niet eens verweerd...de schat... ;(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:11

Het gevaar van dit soort dingen? Dat er mensen beschuldigd worden die er niks mee te maken hebben, die vervolgens bedreigd en mishandeld worden terwijl ze onschuldig zijn! Neem als voorbeeld de paardenbeul uit Belgie, daar werd ook iemand vals beschuldigd die toen moest onderduiken.

Tegenwoordig kun je iedereen van van alles beschuldigen, zet het op facebook en niemand die eens bij zijn botte hersens nagaat of deze mensen ook echt schuldig zijn.

Ik vind het vreselijk voor die arme hond, maar social media kan zo echt gevaarlijk worden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:13

Ik vind het vreselijk en belachelijk dat ze dit een dier aandoen en de baasjes. En vind het helemaal niet erg dat de namen en adressen genoemd worden, van mij mogen de daders net zo of nog erger toegetakeld worden. Idioten.

In Amersfoort ook al een kat dood, vuurwerk in zijn achterste gestopt. Kom op waar gaat het heen met de wereld.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:15

Dat komt omdat we hier alleen maar aaistrafjes hebben.
Al helemaal voor de jeugd die zoiets gruwelijks doet met een dier. Want ze overzien de daden niet en die kwats.
Misschien dat dit beter werkt.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:22

Het is niet de bedoeling om dierenmishandeling op bokt te bespreken.vandaar een slotje.