miszblueeyes schreef:vers vlees door de brokken doen,
Echt vers vlees in de zin van KVV, barf etc. mag niet samen met brokken gegeven worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbers schreef:En waar haal je die wijsheid vandaan? Is imo ontzettend achterhaald.
dierenfan schreef:ga bijv. cavom voeren dat is best vette brok zeg maar met veel energie erin en hebben ze maar weinig van nodig om dikker van te worden.
Haar ontlasting is wel altijd goed?
annepaardoes: KVK (kamer van koophandel?) is geen vlees hoor zal KVV bedoelen? Daarnaast kan kvv heel makkelijk gegeven worden in combinatie met geperste brok kan echt geen kwaad voor vrijwel alle honden (honden die zeer gevoelig maag/darm stelsel hebben zullen er misschien moeite mee hebben).
annepaardoes schreef:miszblueeyes schreef:vers vlees door de brokken doen,
Echt vers vlees in de zin van KVV, barf etc. mag niet samen met brokken gegeven worden.
Billy schreef:Mijn honden eten al jaren brok en vlees door elkaar...
Als mijn hond een konijn eet, verteren de botjes ook anders dan de hui en het vlees anders dan het kraakbeen....
Zou een hond daar ook niet tegen kunnen dan?
Billy schreef:Dat vraag ik me al af over al jouw posts over voeding in dit topic...iets met de klok en de klepel en dat je eigenlijk niet zo goed weet waar je over praat...
Kaus schreef:Ik heb sinds bijna 2 weken een border collie achtige hond, maar hoe kun je daarbij zin of ie te dik/te dun is? Door de dikke vacht (hij komt uit het koude Bulgarije) zie je zijn ribben niet.
Het is wat off topic maar hebben jullie hier misschien ook een tip voor?
Hoe is het met het eten gegaan vandaag en gisteren?
Machie schreef:Ik heb mijn honden alle 3 schraal. Ik hou niet van dikke honden. Daarbij sport ik met eentje intensief en die wil ik helemaal geen gram te zwaar hebben. Bij mijn honden zijn de ribben goed te voelen, net als de heupbotten. Verder zijn ze super energiek en hebben glanzende vachten. Gezond dus, in mijn ogen. Al vinden veel mensen in mn omgeving ze wat mager. Tsja... het straatbeeld laat dikkiedikzak honden zien...