mini australianshepherd fokker gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

0316Meisjj

Re: mini australianshepherd fokker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 21:58

Dat bedoelde ik.. aangeslote fokkers bij n vereniging..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 06:58

LZP -> BB

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 07:27

pas is er hier nog een topic over geweest. En toen was er een soort cavalier x markiesje o.i.d. op MP die als mini aussie aangeboden werd. Oftewel denk goed na voordat je ergens aan begint zeker aan zo'n mode ras als dit. Er wordt niet naar gezondheid van de ouderdieren gekeken men noemt het gewoon naar iets en mensen trappen er massaal in en of het goed af loopt??

Oftewel ik kan weer wel alles herhalen wat ik toen gezegd heb maar zoek gewoon dat topic even op met zoek functie.

Mini aussie bestaat NIET is nergens officieel erkend. Men heeft er een heel gedoe om gemaakt en velen denken dat het ras bestaat maar het is gewoon geen officieel ras. Net als de am bulldog, pittbull, old english bulldog, boomer, boerenfox e.d. dat zijn allemaal type honden die men een benaming gegeven hebben maar officieele rassen zijn het niet. Regelmatig zitten er bij dit soort honden nog een soort van stamboom bij maar ook die kloppen niet!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 07:55

Hoi..ik fok australian shepherds en heb momenteel een hond die gedekt gaat worden. Teefjes zijn over het algemeen een stuk kleiner dan reutjes, dus wellicht is dat een overweging waard? Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van de mini's en toy's...het zijn gewoon kruisingen waar je wel de hoofdprijs voor betaald..
Voor meer info...neem eens een kijkje op mijn site..www.big-sky.nl ( voorheen healthyhorseranch)
Groetjes ingrid