Wat een prachtige hond was het en een Harstikke mooi verhaal beschrijf je erbij. Ik ken het gevoel maar al te goed 4 maanden geleden mijn lieve kat in laten slapen ook aan de gevolgen van een tumor. Ik wens je veel sterkte mijn pb staat open
jeetje laura tranen in mn ogen! heel veel sterkte met het gemis en die leegte zal nooit opgevuld gaan worden
die 7 jaar dat ze bij jullie is geweest is de mooiste tijd uit haar leven geweest niemand anders had haar meer liefde en aandacht kunnen geven dan jullie!
_Fer_
Geplaatst: 22-12-13 18:15
Lieve lau, heeeel erg veel sterkte gewenst!!!! wat een gemis... en wat een prachtige hond was het toch... vond het zo erg toen ik t op fb las kon je de tijd maar weer even terugzetten maar helaas, ze het super fijn bij jullie gehad, dat weet ik zeker... Knuffels vanuit friesland !
friesiszwart
Heel veel sterkte met het gemis van deze prachtige hond!! het gaat eerst wennen zijn inderdaad ik ben afgelopen sept mijn kleine boomer verlorenop 14 jarige leeftijd (heb nog wel 4 labradors) maar ze laten een grote leegte achter maar dit krijgt uiteindelijk weer een plekje