koenlover schreef:Offtopic, maar ik moest hier wel erg om lachen.. Ik heb een chihuahua (een maltezer leeuwtje & rottweiler gehad), een franse basset, een rhodesian ridgeback, een mechelse herder en een mastino napoletano, ben wel benieuwd wat voor vreemd type ik dan wel niet moet zijn
Paris Hilton met bajestatoos
Nu heb ik er gelukkig weinig mee van doen, maar internet biedt wat cijfermateriaal: Er zitten zo'n 10.000 mensen achter de tralies, de meesten voor een korte periode vandaar dat zich elk jaar zo'n 40.000 mensen mogen melden om te brommen.
Oftwel de kans dat een onbekende die je ergens ziet lopen in 2014 naar de bak moet is -als ik het snel even goed berekend heb- iets van 10x groter dan de kans dat die persoon meer dan 1000 euro in de staatsloterij wint

er zijn honden binnen een ras welke heel terughoudend naar vreemden zou zijn die inbrekers kwispelend begroeten en ze dood lebberen en zo zijn er ook honden die juist heel toegankelijk zouden zijn naar vreemden, die uitvallen naar iemand die ze lomp willen aaien...