Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Nou blijkbaar was de kooi niet goed dicht anders had die hond niet naar binnen kunnen kruipen. En als de eigenaar het echt wilt voorkomen, moet 1 van de 2 weg want hij kan de eekhoorn blijkbaar geen veilig thuis bieden.
HorseyDude schreef:dees_daan schreef:Kooi omhoog zetten, slotje erop, in een andere kamer als waar de hond komt zetten, zijn genoeg opties.
Maar ik zou een plekje in een volière zoeken. Beter dan een kooitje.
Andere kamer zetten en wat hoger! Goed idee, zal ik aan hem doorgeven!
HorseyDude schreef:lieveli schreef:Nou blijkbaar was de kooi niet goed dicht anders had die hond niet naar binnen kunnen kruipen. En als de eigenaar het echt wilt voorkomen, moet 1 van de 2 weg want hij kan de eekhoorn blijkbaar geen veilig thuis bieden.
Hij heeft er nou nog maar 1 eekhoorn op dit moment... Denk toch dattie op Marktplaats belandt!
Zoéén:
[ Afbeelding ]

lieveli schreef:Dat snap ik, maar er is toch maar 1 hond die de eekhoorn gegrepen heeft?
Shirley schreef:Ik denk het... ik wip vanmiddag even bij hem binnen...Als de hond wel door een dichte kooi kan en de eekhoorntjes niet, betekent dus dat de eekhoorntjes groter zouden zijn dan de hond
Dat geloof ik niet
Denk dat je kennis je een verhaal op de mouw speldt en dat hij zelf toch echt heel verkeerd en onvoorzichtig met zijn diertjes is omgegaan, met dit trieste gevolg

troi schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iemand die eekhoorntjes in het wild heeft zien rennen en spelen op het idee komt om zoveel schoonheid in een hok te stoppen. Ik vind het richting misdadig gaan eigenlijk...
En ik heb toch wel wat uitzonderlijke dieren gehad