. En om nu boos te worden op iemand die jouw kat te eten geeft, voor hetzelfde geldt die andere persoon alleen maar goed te doen, omdat de kat mogelijk is verdwaald. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En om nu boos te worden op iemand die jouw kat te eten geeft, voor hetzelfde geldt die andere persoon alleen maar goed te doen, omdat de kat mogelijk is verdwaald. 
Liesje1611 schreef:Ik vind de reacties zo raar.. Je denkt toch niet 'okee, doei!' als je erachter komt dat iemand anders je kat hoogstwaarschijnlijk eten geeft en hij daar logeert?
Geven jullie dan ook andere katten eten van buurtbewoners?
Ik zou pissed off zijn als iemand aan mijn kat komt en haar zomaar gaat voeren, voor hetzelfde geld heeft t beest allergieën, suiker, moet ie medicijnen?!
flavlip schreef:Omdat ik mijn kater nu niet meer ziehij is "omgekocht" ...
Geryon schreef:Ik geef zelf geen andere katten eten, maar als mijn gezonde kat het bij een ander leuker heeft, waardoor ik hem minder zie, vind ik niet dat ik hem dat mag afpakken, omdat het mijn kat is..
maar gelukkig wisten we dat ze al naar het bejaardentehuis zou gaan dus hebben we het maar gelaten voor wat het was, want eenmaal weg kwam onze kat gewoon weer thuis eten...
. Ik heb toen 'NIET VOEREN!!' op zijn halsbandje gezet, en op een papiertje in een kokertje aan zijn halsband geschreven dat hij echt thuis moet eten omdat we hem anders zijn medicijnen niet kunnen geven. Sindsdien komt ie weer gewoon thuis eten
kan toch geen toeval zijn.
dat kan echt niet.. zeker als een kat gewoon een halsbandje om heeft. Cayenne schreef:flavlip schreef:Omdat ik mijn kater nu niet meer ziehij is "omgekocht" ...
Dat weet je helemaal niet zeker.
Wanneer je je kat buiten laat lopen neem je bewust dit risico, net als het risico dat hij word overreden, gestolen of vergiftigd door een kattenbeul, want ook die gevaren laat je je kat lopen.
Op eigen terrein houden is gewoon het fijnste. Zo heeft niemand er last van en weet jij waar je kat is en kan de kat gewoon naar buiten in een omheinde en veilige tuin
maar katten kiezen hun eigen huis! Ik ken beide kanten van de situatie. Mijn Eigen kater is altijd paar huizen verderop. Hij komt hier eten en gaat dan ook weer 9 van de 10 keer direct weer weg.