Je kan ze evt ook een keer wassen met betadine shampoo na de wandeling, dan heb je ook gelijk alles aan bacteriën geëlimineerd
Maitu
Geplaatst: 11-12-13 20:40
Ik ben dezelfde mening toegedaan als Kimmie. Ik denk dat ie door iets heengelopen is wat irriterend is voor zijn voetzooltjes of misschien tussen zijn tenen. Een van onze honden heeft dat ook ooit gehad ( wat het is geweest weet ik tot op de dag van vandaag niet); het leek of hij compleet mesjogge was geworden.
Wij hebben hem met zijn pootjes in een azijn/water oplossing gezet. En dat hiep heel erg snel
Na een rondje bos is hij neergeploft en in slaap gevallen, meneer is weer helemaal zichzelf. Dus waar het aangelegen heeft? Toch de brandnetels, of misschien wel een ander plantje oid. Of het is toeval en hij is zich toch ergens wezenloos van geschrokken.
Mijn vorige hond toonde dit gedrag ook, ze bleek pijn te hebben. Hopelijk heeft hij er geen last meer van
Froukje
Forever young
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 19:24
Morgen idd even wat uit testen, van 't zomer hebben we daar namelijk zonder problemen kunnen lopen. Misschien dat er toch wat vreemds uit de sloot gekomen is met uitbaggeren.
Maar, ik ben al heel blij dat meneer weer rustig heeft kunnen slapen zonder als gefrustreerde kip rond te rennen. Want zo zie ik ze toch veel liever