Jankende buurhond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:18

Ayasha schreef:
Dat is sowieso "bound to happen" op deze manier vrees ik..

Dat is ook weer zo.

Rena100

Re: Jankende buurhond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 15:02

Bedankt voor alle reacties!

Ik ga er van uit dat ie in een bench zit, want dat is wel een keer genoemd door de eigenaar. Of dit nog steeds het geval is, weet ik niet 100% zeker.

Ik zal hem vandaag of morgen nogmaals aanspreken met de suggesties dat hij misschien inderdaad een uitlaatservice of dagopvang kan regelen. Ik weet wel dat het geen hond is die makkelijk met andere honden kan, maar goed dat even terzijde.

Geluid opnemen kan ik wel proberen, weet alleen niet of dit ook dan duidelijk terug te horen is.

Echt goede buren zijn we eigenlijk niet, spreek hem alleen af en toe eens aan dus over de hond.

Maar in ieder geval bedankt voor de hulp!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 15:06

Je kan navragen bij de andere buren die naast/boven hem wonen, of die er ook last van hebben?
Dan weet hij ook dat het van jou niet overdreven is, en doet ie er misschien wat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:21

Ayasha schreef:
Maar dat is toch TS haar probleem niet? Ts haar probleem is dattie jankt. Het is aan de eigenaren om dat op te lossen niet aan TS.

Ik probeer alleen mee te denken hoor, als dat een simpele oplossing zou zijn, is meneer misschien bereid tot mee werken. Ik noem het ook omdat het in de OP wordt genoemd en daar toch reacties op zijn.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:26

amies100 schreef:
Caesar schreef:
Het janken is een gevolg van de blafband. Ze gaan alsnog iets creeren waardoor ze geen stroom krijgen. Ik zou zelf ook niet rustig zitten als eigenaar zijnde als ik weet dat mijn hond overlast bezorgd. Is het dagelijks of is het af en toe?

Dan is het geen goede blafband. Mijn blafband gaat wel degelijk af als er gejankt wordt.

hehe eindelijk eens iemand die hem zelf om doet i.p.v. zo'n onding bij een dier aan doet omdat men zo niet op hoeft te voeden....

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:27

ik denk dat de hond idd net als wat ts zegt in de bench zit.
als een amm staff heel de dag alleen thuis is en daarbij begint te janken, heb je echt geen huishouden meer over.

het is sneu maar je kunt weinig doen, enige wat je zou kunnen doen is idd de wijkagent bellen

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:35

ik zou ook contact op nemen met wijkagent dit kan echt niet arme hond

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:00

dierenfan schreef:
amies100 schreef:

Dan is het geen goede blafband. Mijn blafband gaat wel degelijk af als er gejankt wordt.

hehe eindelijk eens iemand die hem zelf om doet i.p.v. zo'n onding bij een dier aan doet omdat men zo niet op hoeft te voeden....

:+ Jij mag best mijn honden komen opvoeden, ik nodig je bij deze uit....