Voorbeelden zijn Orijen, Taste of the wild, Catloversgold, Sanabelle grainfree, Porta 21 feline finest grainfree.
Na enig speurwerk van mijn kant komt de laatste het voordeligst uit de bus... naar mijn mening. Orijen heb ik hiervoor jaren gevoerd met volle tevredenheid maar moest/moet wat bezuinigen en Porta komt dan goed uit de bus, de volgende zak die ik bestel is dan ook Porta, heb het zelf nog niet geprobeerd.
Krabpaal is noodzakelijk wil je je meubels enigszins heel houden
Zoals iemand al zei, mandjes ed is eigenlijk niet nodig, plekje in het raamkozijn of tegen een kussen op de bank is een kat al snel tevreden mee, wel heb ik hier van die radiatorenhangers waar ze in de winter graag gebruik van maakt (koukleum
)Kattebak, afhankelijk van hoe oud het kitten is wat je in huis krijgt... Maar ik zou adviseren in eerste instantie de bak te zetten in de kamer waar hij het meest verblijft, kittens hebben nog niet zo'n sterke blaas en kunnen tijdens het spelen zomaar ineens 'moeten', als de bak dan boven staat bijv. is een ongelukje snel gebeurd.
Speeltjes zijn eigenlijk niet noodzakelijk, alles is hier prima, propjes/pluisjes/haarelastiekjes/wattestaafjes zijn hier standaard speelgoed, naar de aangeschafte balletjes kijkt ze weer niet om

.