Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morganlefay schreef:Lusitano schreef:Overigens ben ik begonnen met ze te leren komen op een fluitje, binnen. Vervolgens ben ik eerst met ze gaan wandelen in de buurt achter (waar ik ze liever heb dan aan de andere kant ivm verkeer) en daarna mochten ze pas alleen. Ik ben gestopt met 'uitlaten' ivm met de honden en eigenaren aanvaringen die ik heb gehad. Ben echt verrot gescholden omdat ik met mijn katten wandel en honden daar helemaal woest van worden. (die kleine HTK van mij volgt honden om ze te slaan, dus dat snap ik nog wel)
Beelddenker
Morganlefay schreef:Lusitano schreef:Overigens ben ik begonnen met ze te leren komen op een fluitje, binnen. Vervolgens ben ik eerst met ze gaan wandelen in de buurt achter (waar ik ze liever heb dan aan de andere kant ivm verkeer) en daarna mochten ze pas alleen. Ik ben gestopt met 'uitlaten' ivm met de honden en eigenaren aanvaringen die ik heb gehad. Ben echt verrot gescholden omdat ik met mijn katten wandel en honden daar helemaal woest van worden. (die kleine HTK van mij volgt honden om ze te slaan, dus dat snap ik nog wel)
Beelddenker
[/quote]
gelukkig weet hij dat zelf ook en loopt hij wel in de achtertuin maar komt hij bijna nooit voor. Ze kunnen namelijk heel makkelijk een rondje omlopen maar dat kostte Cooper een jaar om daar achter te komen
en Abby wist dat na twee dagen al.

ze is gek op ons en ligt graag op schoot maar visite is nog stukken leuker en interesanter. Iedereen wordt begroet en alles wil ze mee maken. Vreemde omgevingen is leuk (weet ik omdat ze mee gaat naar aai projecten) om rond te snuffelen en vreemde mensen zijn gewoon het einde. Als er 1 kat snel mee genomen wordt is het wel een kat met zo'n karakter en ook nog eens erg mooi langharig. Bovendien als ze mensen ziet denk ik dat ze al het verkeer vergeet en ik ze zo ook van straat kan schrapen.
Als je vanaf bovenaf zou kijken, heb je dus een vierkant, wat de huizen zijn. En daar middenin, zijn de achtertuinen.
Hij wordt ook nooit geborsteld, hij zit zich de hele dag, constant te wassen.
Ik woon in een flat op de 2e.