Ik ga zo bellen

Edit: hij staat erop hoor. Toch wel even slikken http://www.asieljulialaantje.nl/gevonden-dieren/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Magrathea schreef:Pfft ik ben net echt even ingestort. De gedachte dat ie daar eenzaam en alleen in het asiel zit... Hij is vast bang, hij is zo gericht op mensen, en nu is ie alleen
fijn dat het goed is afgelopen!
Magrathea schreef:@Oreo, dat lijkt voor mij dus wel haalbaar, maar mijn vriend ziet er weinig heil in denk ik. Tot mei ongeveer kan ik vanuit huis studeren, daarna is mijn bachelor eindproject van 8 weken waarvoor ik hele dagen op de TU zit, en het is dan ook een vrij drukke periode voor mijn vriend. Maar dat moet op te lossen zijn door s morgens en s avonds een lange wandeling te maken (minstens een uur elk) en wellicht schoonmoeder lief aankijken voor een plasrondje om 1u... Ik ben echt wel bereid om er veel moeite in te steken, vriend stiekem ook wel denk ik.... Pfft, toch maar eens een goed gesprek met hem aangaan.
Kentaro schreef:OKE!! Hoe lang blijven ze proberen een eigenaar te achterhalen, voordat het voor jullie mogelijk zou zijn hem te adopteren (mits dat gaat lukken bij jullie natuurlijk...)
dat is sowieso goed te doen!
StalNollie schreef:weet waar je aan begint kruising staff op een klein appartement. zou het je niet aanraden.
StalNollie schreef:weet waar je aan begint kruising staff op een klein appartement. zou het je niet aanraden.