[***] schreef:Ik zou dat best willen, maar niet voor beesten uit het buitenland
Een dier helpen is toch meegenomen van waar dan ook ter wereld?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Nee, begin eerst maar eens in je eigen land. Hier valt nog wat te redden, die buitenlandse beesten is een druppel op een hete plaat. Zorg dat het hier op orde is en kijk dan eens verder dan de grens. Als deze buitenlandse dieren ook nog eens hier in het asiel belanden, is het einde helemaal zoek.
Cayenne schreef:Zelfde probleem, ik zou geen afscheid meer kunnen nemen.Ik zou het best willen, maar ik ben heel slecht in afscheid nemen en dan eindig ik gegarandeerd met heel veel dieren die ik wil houden

no way dat ik dat risico zou nemen met mijn eigen dieren.NienkeNiels schreef:Het principe NL asiels zitten ook bomvol. Wel enigzins mee eens, maar toch hebben de dieren in andere landen het veel slechter dan hier hoor, en tsja als jij opzoek bent naar een hondje en het zit er niet tussen voor jou hier in de NL asiels dan is zo'n hond uit het buitenland waarschijnlijk een optie.
Is heel erg ziek geweest. Mijn moeder is nachtenlang met hem in de weer geweest zodat hij niet zou stikken in zijn eigen snot. Was broodmager, zat onder de luis (nee geen vlooien, luis). Ze vonden hem moederziel alleen in een doos op een carpoolplaats
En nu is het mijn schurkie
SAKKIA schreef:Mijn moeder was daar trouwens ook bang voor, maar weet je wat het is? Je stelt je er op in. Ze blijven maar een paar weekjes en daarna gaan ze naar een vast huisje waar ze het vast heel goed gaan hebben.
Ondertussen staan er in het asiel alweer 2 of 3 nieuwe kittens te trappelen die in een pleeggezin geplaatst moeten worden.
Mijn ouders hebben vaak dezelfde dag of de dag er na alweer nieuwe kittens. Mijn moeder heeft altijd net genoeg tijd om alles schoon te maken en te wassen en dan zijn er weer nieuwe. Ze hebben er nu nog 1, die gaat morgen weg en dat is dan de laatste die ze nu gehad hebben. In de winter maanden zijn er niet zo veel kittens en die blijven dan gewoon in het asiel, ze hebben dan zelf ook weer genoeg tijd namelijk. Die laatste is wel altijd even moeilijk, maar dat heeft vooral te maken dat het dan weer stiller is in huis. Maar je weet ook dat er volgend jaar weer nieuwe komen die je hulp nodig hebben
Tabaluga12 schreef:[***] schreef:Ik zou dat best willen, maar niet voor beesten uit het buitenland
Een dier helpen is toch meegenomen van waar dan ook ter wereld?
GamblersCup schreef:Dieren zijn beesten en beesten zijn dieren, doe even niet zo kinderachtig zeg.

Wel moet ik me dan helemaal kunnen vinden in de werkwijze van zo'n stichting.