slecht eten , wat te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: slecht eten , wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:31

en wat heb je hem nu gevoerd??

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:35

Als je je grote hond uit de hand moet gaan voeren dan is er ergens wel wat mis gegaan.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:38

als je hond niet eet,en echt heel veel afvalt,dan ga je op een gegeven moment wel uit de hand voeren..

en ach,ik doe het hier ook,liever goed gegeten,als slecht gegeten denk ik dan maar :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 12:14

wat zou er mis moeten zijn gegaan :?
ik heb gewoon een dramatische eter met allergietjes, uit de hand voeren is wel eens voorgekomen , maar wat er dan mis is gegaan is met even niet geheel duidelijk :+

Kimmie, gisteren heeft hij lotgering vis op, Bas heeft er wel wat water bij gedaan omdat die variant erg droog is , dat scheelde volgens mij ook al heel wat .
dalijk even smuldier bijhalen, die at hij als 1 van de beste, tegenwoordig ook weer bij de appie te halen
en ben even aan het kijken naar een brok er bij, wil dan 's morgens brok geven, 's avonds kvv...ben gewoon over de hele linie niet helemaal tevreden met alleen kvv ivm ontlasting, die blijft zo ontzettend wisselvallig
dus wil nu , 's ochtend brok
's avonds kvv en 1 keer in de week pensdagje, das altijd wel even een mooi rustmomentje op zondag na het trainen

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:05

Hier heb ik een moeilijke brokkeneter, maargoed mijn vader wilt per se brok geven (ik koop regelmatig KVV dus dat krijgt ze een paar keer in de week). In je andere topic vroeg je naar TOTW, mijn hond lust deze brokken wel :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 14:09

hier is het kwa voeding tot nu toe altijd KVV geweest(is ie ook op afgespeend bij de fokker)
ik heb nu 1 slachtoofer die als ze de pacific nog heeft wel wat wil sturen , dus die kan ik even zo testen, dan bestel ik van wolfsblut nog wat soorten bij (kg zakjes) dna kan ik dat ook even testen...

of ik ga gewoon over op helemaal brok met een pensdag als hij de brokken goed eet,
hij is nu twee en ben eigenlijk ook al twee jaar aan het klooien met hem. Hij is op zich hartstikke gezond, maar ontlasting blijft heel wisselvallig, ook nadat ik kip heb geschrapt, is ook het enige trouwens, die ontlasting , jeuk of andere klachten heeft ie niet meer na het schrappen van kip :n
ja...en het slecht eten, maar goed... kieskeurig zal ie vast wel blijven :P

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:45

Ja vervelend hè als ze het niet lusten.. Hier heb ik ook een tijd van alles geprobeerd. TotW bleek dan nog wel lekker te zijn haha. In elk geval fijn dat hij van de meeste 'bijwerkingen' af is, jeuk is zo sneu voor een hond!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 16:59

jeuk is echt naar , duurde bij mij ook echt even voordat het kwartje viel indertijd, met kip het dieet uit was het opgelost...
hij is verder ook goed gezond, glimt als een spiegel en is hieperdepiep wat betreft energie , dus denk dat ik qua allergieën verder wel goed zit, alleen ontlasting is of te hard, of te zacht