Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoor graag meerdere inzichten in de situatie en heb ook respect voor jullie mening hierin. 
Ze was een 'adoptiekitten' van de kattin die toen een nestje had. Milky en Puma hebben we erbij gelegd, maar deze hebben we grotendeels zelf bijgevoerd met de fles omdat de mama niet voldoende melk gaf voor allemaal.
(zelfs de laatste 9, mist bijvoeren met de fles. Het eerste nestje is overleden. Ze hadden kromme pootjes en een ingedrukte neus. Deze waren alle 3 dood na 1 week...)
spicegirl schreef:nu gelijk laten steriliseren. verwijderen ze de baarmoeder met embryootjes..
een veel te jonge poes dit door laten maken, en dan de kittens dumpen in een caravan in de winter is erg wreed...
Heb al gebeld en hij zei dat ik langs moest komen met de kat en dat hij dan ging zien wat de opties zijn. (wat betreft bepalen van zwangerschap: echo of voelen) En nadien zien we dan wel weer. 
xLIESSSx schreef:Maar mijn eigen belang gaat absoluut niet voorop
Ik zit er ontzettend mee in dat ze mogelijks jongen in heeft nu... Snap niet waarom ik mijn eigen belang hier voorop stel ?! Oké, ik wil ze niet steriliseren, dat is waar. Maar als er geen andere optie is, dan doe ik dat natuurlijk meteen hé ! (heb ik eerder al gezegd) Ik wil gewoon eerst andere opties afwegen om niet te hoeven steriliseren omdat ik nog een nestje wil...
Maar oké, heb dan maar medelijden met alle dieren die onder mijn zorg vallen...

xx_Horsiex schreef:Je kiest weer voor je eigenbelang want ja, je hebt stage en van alles terwijl je kat intussen zwanger rondloopt... Kom op zeg, dan maak je maar tijd, het gaat tenslotte om je dier waar jij verantwoordelijk voor bent maar duidelijk niet de verantwoording voor neemt!
itsmi schreef:hoelanger je wacht, hoe groter de kittens worden. hoe moeilijker het is voor de poes om te aborteren.
En in het weekend naar de DA?
Weekend tarief, en hebben ze überhaupt spreekuur in het weekend?