Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Ik had al lang in Utrecht gestaan, volgens mij zit er echt een gigantische ontsteking. Arm dier...

Nessah schreef:Cassidy schreef:Ik had al lang in Utrecht gestaan, volgens mij zit er echt een gigantische ontsteking. Arm dier...
Sorry? je moet eens weten wat ik in die 4 weken al niet gedaan heb.. Hoeveel mensen zouden dat doen voor een hond die je net nieuw hebt. Menig mens zou hem zo terug brengen naar het asiel en ruilen voor een gezonde hond. Ik ben afgegaan op 2 dierenartsen en heb dit even de tijd gegeven omdat hij verder niet ziek is ( en op aanraden van de artsen). Ik geef ook duidelijk aan dat ik maandag Utrecht bel.

justahorse schreef:Zijn zijn leverwaarden ook getest? Liet net aan mijn moeder foto zien van ontlasting en die zei gelijk lever als je de kleur ziet. Heb je ook spuit probiotica geprobeerd? Haalt de slechte bacteriën weg en laat de goede zitten. Geven wij altijd aan onze honden als ze aan de diarree zijn. Schrijft de dierenarts voor, maar je kan ze ook gewoon online bestellen.
Maar ik gaf af op een dierenarts, snap je.. En toen met die parasiet was het heel anders, toen was het echt veel erger en met braken. Hij geeft nu helemaal niet meer over. Ik weet niet, mijn gevoel zegt dat er iets anders mis is.. Misschien stom, maar ik weet het niet.. Zoo waterig als dit heb ik ontlasting nog nooit gezien en totaal geen eetlust. Maar super vrolijk en op 1 of andere manier niet uitgedroogd ook dus hij drinkt voldoende.