Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kitty1985 schreef:Ik kan echt alleen maar rood knipperende halsbanden vinden.
En zoek een wit/geel knipperende niet al te grove halsband.
Net is namelijk alweer een lampje gesneuveld omdat teckellief hem tegen de weg rand aan ramde...
dierenfan schreef:Kitty1985 schreef:Ik kan echt alleen maar rood knipperende halsbanden vinden.
Net is namelijk alweer een lampje gesneuveld omdat teckellief hem tegen de weg rand aan ramde...
vroeger toen ik nog licht gebruikte ging ik altijd naar de action en nam dan banden voor rond je bovenarm met klittenband sluiting. Ik heb grote honden dus deed 2 banden rond de nek van mijn hond en dan zijn reflectie tuig aan.
Kitty1985 schreef:Ik kan echt alleen maar rood knipperende halsbanden vinden.
dierenfan schreef:Kitty1985 schreef:Ik kan echt alleen maar rood knipperende halsbanden vinden.
vroeger toen ik nog licht gebruikte ging ik altijd naar de action en nam dan banden voor rond je bovenarm met klittenband sluiting. Ik heb grote honden dus deed 2 banden rond de nek van mijn hond en dan zijn reflectie tuig aan.

, hij is enorm uit de kluiten gewassen
! Verder heeft hij een tuig met reflectie strepen en daaraan heb ik nog 2 lichtjes hangen een rode en witte. Ikzelf loop ook met verlichting want hier buiten is het ook niet verlicht dan zien ze mij tenminste ook wat sneller lopen ..