Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... Ik zeg enkel, misschien is de moeder ook niet echt bewust van wat ze eigenlijk doet en kunnen de reacties van volwassenen met verstand van katten op dit forum dat wel overbrengen. De kat krijgt trouwens juist geen speciaal voer (meer), toch?!geerke schreef:daar gaat die moeder zich echt niets van aantrekken hoor...en wij kunnen ook niet in de portemonnee kijken.De kat staat al op nierdieet en dat is op zich al vrij duur voer.
(hoe kun je in vredesnaam nu een 11 jarig meisje vertellen dat ze haar moeder moet aanpakken?)
Kun je kijken je een foto kunt maken?Misschien herkent iemand het dan?
Eet hij verder nog goed of is hij wat stiller sinds dat bultje?

nathalie_v schreef:Je weet niet wat de thuis situatie is.....
Is wel makkelijk om gelijk conclusies te trekken, niet waar?
dees_daan schreef:Mij maakt het niet uit wat de situatie is, of je houd de kat en neemt je verantwoordelijkheid, of je zoekt een nieuwe plek en begint niet meer aan dieren.
Anoeska27 schreef:dees_daan schreef:Mij maakt het niet uit wat de situatie is, of je houd de kat en neemt je verantwoordelijkheid, of je zoekt een nieuwe plek en begint niet meer aan dieren.
Dat ben ik met je eens, maar ik vind het niet terecht om hier een 11 jarig kind op aan te vallen. Zij hoopt op tips omdat haar moeder haar niet wil helpen en dan wordt ze compleet afgebrand.
geerke schreef:wij kunnen ts best helpen,als ze er een foto van heeft.
Al het commentaar wat gericht is naar haar moeder...wat heeft zij daar nu aan?
Denk je nu echt dat als TS zegt dat ma van Bokt naar de da moet ,ze ook gaat?
geerke schreef:als het een goede foto is kun je best wel zien of het een beginnend abces is of iets anders.