Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Je komt idd snibbig en betweterig over.
Alsof ik er niet alles aan doe, dat jij misschien de ideale situatie hebt of geen baan, zegt niet dat ik er niks aan doe.
Ik geef geen vreemde een sleutel van m'n huis en iemand die ik mijn hond geef wil ik kunnen vertrouwen, punt.
Als ik later een toppic plaats: hond mishandeld door buurmeisje die 'm uitliet.
Staan mensen als jij als eerste op hun achterste poten hoe ik de hond nou toch aan zo'n jong iemand mee kon geven of aan een vreemde.
Ik doe mijn best om het goed te doen en dan vooral voor de hond.

appiesjappie schreef:Ik ben ook benieuwd hoe mensen dit doen. Ik vind het ook niet fijn als mijn hond alleen is. Zelfs niet als ik naar mn werk ben geweest de hele dag en thuis komen haar uitlaat en ga eten en daarna naar de paarden ga om te rijden en ze gaat dan niet mee. Vind ik dan op 1 of andere manier zielig. Ik geef haar dan meestal zo'n snackbal met kaas er in om mijn eigen gevoel dan beter te maken hahah. Dan denk ik dan is ze evne bezig en dan hoeft ze mij die tijd al niet te missen haha
)
)
sallandval schreef:Ik zal nu wel op een paar tenen trappen, maar ik vind dat sommige mensen wel erg hoge eisen toeschrijven aan honden.
Volgens mij zou de gemiddelde asielhond een moord doen voor een huis en een baasje, ook al werkt die van 9-5.
Puppetje schreef:Wij hebben 3 honden en we werken allebei full time (op vrijdagmiddag is mijn vriend vrij). Tussen de middag kan ik naar huis om ze uit te laten. Op maandagavond hebben ze behendigheid, op dinsdagavond KMPV training, op woensdag gehoorzaamheid en op zaterdag bijna de hele dag op de hondenclub. Op de dagen dat er niet getraind wordt gaan ze mee naar stal en lopen daar heerlijk rond. Ik denk dat onze honden meer aandacht en training krijgen dan menig andere hond bij mensen die wel thuis zijn maar er niets mee doen.