maura schreef:Een verbod op het los laten lopen van katten is niet haalbaar en niet handhaafbaar. En daar ben ik héél erg blij om, want gedoe om andermans katten is helemaal geen zaak van nationaal belang waar de volksvertegenwoordiging in Den Haag z'n kostbare tijd aan moet verspillen. Er zijn ongetwijfeld mensen die heel serieuze problemen hebben met andermans katten of met onverdraagzame buren en dat is heel erg vervelend voor die mensen, maar die problemen moeten in die buurt of hooguit wijk worden opgelost en daar hoeft de rest van het land niet meer te worden lastiggevallen. Maar goed, da's mijn mening.
En wat is jouw oplossing? Hier kan mijn hond niet los op eigen erf omdat hij ze sloopt, ze krabben met hun nagels de ronde balen stuk, scheiten overal, kotsen overal en laten dode beesten liggen.
Maar ja, het is de natuur he, dus we moeten het maar slikken en lief blijven lachen, terwijl ik het liefst die beesten in een mandje stop en bij het asiel aflever
Mijn eigen katten wonen binnen, dus daar heeft niemand last van, ik ruim de stront van mijn paarden op als ze het langs de poepen maar ervan uitgaan dat een ander zijn zaakjes op orde heeft is te veel gevraagd? Gewoon afschieten die handel, misschien gaan de mensen dan eens op hun dieren passen ipv ze gewoon de straat op te flikkeren.
Hier heb ik nou niets aan toe te voegen, ik had het zelf kunnen schrijven.
) 
)