Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Thesserd schreef:Aaaah @ TS, je hebt een hond van Christel? Die ken ik wel, zij mij ook wel! Haha. Ik zie haar ook wel eens op shows. Ze heeft idd Japanners én Amerikanen.
Wij zijn voor een Amerikaan gegaan omdat we de wat stevigere bouw mooi vonden en het karakter iets zachter is, meestal.
beide van haar lijnstarter geisha. Een andere teef van haar, li is een volle zus van sumiko uit hetzelfde nest. Een amerikaan is idd wat gematigder, alhoewel ik ook wel het tegendeel zie soms 

secricible schreef:Ja, wij hebben idd een hond van christel, 2 honden zelfsbeide van haar lijnstarter geisha. Een andere teef van haar, li is een volle zus van sumiko uit hetzelfde nest. Een amerikaan is idd wat gematigder, alhoewel ik ook wel het tegendeel zie soms
NenaC, ik ben benieuwd naar jou hondje dan
Arrabel: hachi ken ik wel, alhoewel de japanse versie van de film mooier is dan de amerikaanse. De amerikaanse is vooral huilen, haha.
Dankjulliewel iedereen!!
Wij hebben 5 Amerikanen, waarvan 4 thuis bij ons en ze zijn allemaal totaaaal anders. Soms is er helemaal geen touw aan vast te knopen
hier is 2 even voldoende, misschien over een jaartje of 2 nog een derde....
)