Ragdollcat schreef:Ik denk van wel, want als ze serieus bezig is en ervaring heeft door de rasverenigingen en noem maar op, dan zou ze hier niet om hulp vragen over een reu die niet weet hoe te dekken.
En in haar profiel zie ik helemaal niets terug van dat het ook een erkende hondenfokker is/ heeft.
Wel foto's van de leuke mooie schitterende ponys.
Ik, met waarschijnlijk een toekomstige dekreu is huis, zou dit ook niet hier bespreken maar met zijn fokker en andere fokkers binnen dit ras maar we zijn niet allemaal hetzelfde en dat hoeft ook niet.
Had trouwens bij aanschaf van onze pup niet de intentie om hem als dekreu in te gaan zetten, maar ik kwam er achter dat er vraag is naar 3 kleur reuen en die van ons is toevallig een 3 kleur (alleen deze kleur mag alle kleuren dekken) en het is een mooi, zacht en leuk hondje. Heupfoto's zijn gemaakt en als dat goed is ga ik zijn ogen laten checken.
dierenfan schreef:In de 10 jaar dat ik in een dierenasiel werk denk ik dat de hoeveelheid stamboomhonden waar afstand van gedaan is of die gevonden is en niet is opgehaald door een eigenaar of de fokker nog onder de 50 zit...... Gezien de enorme hoeveelheid honden die in deze jaren gepasseerd is, is het gewoon niets eigenlijk.
Van de 5 asiel honden die ik heb gehad was er een met stamboom.
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 06-10-13 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt