Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEline schreef:Ik vind het trouwens al bijzonder dat het asiel een hond mee geeft aan een iemand die overdag op school zit. Maar veder heb ik geen verstand van die procedures
xEline schreef:Normaal haal ik haar er dus uit maar ik denk dat ik het nu even niet ga doen kijken of dat helpt.
geerke schreef:Cayenne schreef:Waar is de communicatie eigenlijk gebleven? Die mis ik nogal.
die is hier op BoktAlleen ik betwijfel of het in dit geval zin heeft
![]()
Beter zou zijn gewoon een gesprek aan te gaan met de eigenares,dat heeft meer zin.
Je kunt hier wel een topic openen, maar daar bereik je weinig mee.Miesjex schreef:Een hond kan best van 18:00 tot 02:00 in de bench.
Mijn hond zit altijd van een uur of 23:00 tot 07:00 in de bench en slaapt dan gewoon.
Dat hij gaat poepen als hij eruit komt is logisch, als we de hond uit de benche halen laten we haar gelijk uit.
Vaste tijden voor het uitlaten hoeft niet perse bij ons, we merken vaak wel dat ze moet plassen en dan gaan we een stukje met haar lopen.
Miesjex schreef:Een hond kan best van 18:00 tot 02:00 in de bench.
Mijn hond zit altijd van een uur of 23:00 tot 07:00 in de bench en slaapt dan gewoon.
Dat hij gaat poepen als hij eruit komt is logisch, als we de hond uit de benche halen laten we haar gelijk uit.
Vaste tijden voor het uitlaten hoeft niet perse bij ons, we merken vaak wel dat ze moet plassen en dan gaan we een stukje met haar lopen.
geerke schreef:Miesjex schreef:Een hond kan best van 18:00 tot 02:00 in de bench.
ik vind dat dus zielig zolang in een bench....ze kunnen hun reet niet keren.
Als je een paard naar verhouding in z'on klein hokje zou opsluiten ben je een dierenbeul
betadine schreef:Miesjex schreef:Een hond kan best van 18:00 tot 02:00 in de bench.
Hier zit de hond de hele dag + 's nachts in de bench.

Cayenne schreef:Waar is de communicatie eigenlijk gebleven? Die mis ik nogal.
xEline schreef:Cayenne schreef:Waar is de communicatie eigenlijk gebleven? Die mis ik nogal.
Die comminucatie is er wel geweest, en dit is zeker een gesprek geweest van een half uur waar het er eigenlijk op neer kwam dat ze vond dat het haar verantwoordelijkheid is. Ik heb toen duidelijk gezegd dat de hond niet kan praten en als dat moet ik het wel voor haar doe. Ik had toen het idee dat ze me wel begreep. Maar nu sluipen de bench uren er langzaam weer in zoals gisteravond tot vannochtend. Ik denk dat ik het nog eens ga proberen. En het ging mij er inderdaad om of dat jullie vinden dat ik overdreven reageer en het dus wel kan. Mijn hond bij me ouders blijft Max. 4 uur alleen en anders komt er oppas. Aan de reactie's te zien ben ik geen zeur en ga ik dus doorpakken.