zolang we voldoen aan de tweede eis, komt het met de eerste wel goed wat betreft door 1 deur kunnen met.
issue is echt, wanneer .
momenteel gaat het gewoon echt lekker met het ventje, maar daar hebben we twee jaar keihard aan moeten werken , het is gewoon een hele fanatieke werkhond , iemand die al wat werkhondjes groot heeft gebracht had hier echt wel goed mee uit de voeten gekund, maar dit is onze eerste echte werkhond en "trust me" das toch echt even een ander kaliber hond dan de gemiddelde huishond, zelfs als het een pittige huishond is.
voor deze hebben we echt al onze aandacht nodig gehad en ik moet er serieus niet aan denken een jaar terug een twee erbij te hebben gekregen

dat had ik zelf gewoon echt niet getrokken

voorlopig gaan we gewoon heel even genieten van onze kerel die inmiddels gewoon lekker gaat en dan komt die tweede er over een half jaar tot een jaar wel.
MyWishMax : we willen met de tweede idd ook sporten (IPO) , maar ik geloof niet dat we moeite gaan hebben met iets vinden wat er kwa karakter bij past...Eyck heeft heilig respect voor teven , als een teef zegt nee, dan is het ook nee, (dan zit ie beteuterd naast me lol) ik wil er ook absoluut geen reu bij, dat is gewoon vragen om problemen met die pipo van ons en ik wil gewoon twee honden in huis die alle kansen hebben om gewoon een leuk leventje te hebben samen , niet met een verhoogd risico op knokken .
en sja, hetzelfde ras is ene inkoppertje, we hebben gewoon iets met die honden

Leverage: goed plan