Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__denise schreef:1 vlinder minder zou ook niet zo erg zijn (brrr enge dingen!)... Ik zou hier echt geen moeite in stoppen.
Omdat jij ze eng vind, wil niet zeggen dat TS er geen moeite in moet stoppen.. 
__denise schreef:1 vlinder minder zou ook niet zo erg zijn (brrr enge dingen!)... Ik zou hier echt geen moeite in stoppen.
naast dat het een flink risico is voor het beestje, durf ik ze dus ook niet aan te raken, ik vind ze super eng van dichtbij. Misschien is er een vlindertuin in de buurt die hem wil hebben of kan helpen?Hevonen schreef:Die vlinder van jou is een atalanta. Een hier algemene maar toch bijzondere vlinder. Hij trekt namelijk net als de vogels 's winters naar het zuiden. Volgens mij kan hij wel een jaar oud worden. Ze trekken bijvoorbeeld van Finland naar Spanje, echt bijzonder. .
VlinderStichting schreef:Het bijzondere aan de atalanta is dat het een trekvlinder is. Ieder voorjaar vliegt de atalanta van Zuid-Europa naar het noorden. Het is dus een echte goede vlieger!

Zou hem zo weer binnen halen en iets van een vlindertuin zoeken. Of een oplossing.
IrisVal schreef:Oke ben in gelukkig niet de enige die kan huilen om een vlinder![]()
Hij is weg! Dus kan er niks meer aan doen! En ga er vanuit dat hij nu beter vliegt als eerst en aangesterkt is door appel en suikerwater! Iedereen bedankt voor de reacties!
vreselijk herkenbaar
) een hok in elkaar getimmerd en een hoop bladeren etc. bij elkaar gezocht .
) Anoniem schreef:__denise schreef:1 vlinder minder zou ook niet zo erg zijn (brrr enge dingen!)... Ik zou hier echt geen moeite in stoppen.
Eindelijk iemand die mij begrijpt in mijn angst voor vlinders
xSlvna schreef:__denise schreef:1 vlinder minder zou ook niet zo erg zijn (brrr enge dingen!)... Ik zou hier echt geen moeite in stoppen.
Een paard meer of minder maakt ook totaal niks uit, laten we die voortaan ook maar met een gebroken been buiten staan, die enge dingen![]()
TS, ik denk eerder aan pletten van het dier, grof, maar hem buiten laten fladderen lijkt mij ook erg pijnlijk.