Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selka schreef:Skyliner schreef:Ik ben nu eventjes heel hard.
Ten eerste het ligt niet alleen aan de ander hun hond want jou hond had ook gewoon niet naar het poortje toe kunnen lopen![]()
En je titel vind ik nogal hard naar andere hondeneigenaren.
Serieus?? TS haar hond had niet op zijn eigen terrein mogen rondlopen?
Mag toch hopen dat dit een grapje is...![]()
Heel veel sterkte TS!!
Skyliner schreef:Dat heb ik niet gezegd en ik ga ervan uit dat de andere hond duidelijk aan het aanvallen was en niet aan het spelen.
Ik bedoel dat als TS haar hond waarschijnlijk de andere hond uitdaagden en dat ik dan niet de hele fout bij de andere hond terecht vind
Ik vind het verhaal ook nogal eenzijdig om er uit voort te kunnen trekken dat de andere hond het probleem was
Selka schreef:Een hond mag niet los op straat en kan dus als nooit een hond die achter een hek zit aanvallen?
Als je een hond hebt aangelijnd en hem dan niet kan houden, moet je hem niet uitlaten.
Conclusie: hond kan niet de hond van TS aanvallen
. liedje89 schreef:Selka schreef:Een hond mag niet los op straat en kan dus als nooit een hond die achter een hek zit aanvallen?
Als je een hond hebt aangelijnd en hem dan niet kan houden, moet je hem niet uitlaten.
Conclusie: hond kan niet de hond van TS aanvallen
Waarschijnlijk heeft de gene de hond uit liet gewoon niet op tijd gezien dat het hondje van TS daar zat, dat heeft verder niet zoveel met controle te maken maar meer met geen superkrachten en dus niet door een dichte deur kunnen kijken.