Bange kitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Bange kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 11:56

Meeste wel inderdaad :) maar vaak word het ook maar aangenomen dat men dat doet... hier vragen ze bijvoorbeeld als ik kom voor de entingen van de 3 katten nooit naar of ik ontvlooi of ontworm, want ze nemen aan dat je dat wel doet...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 11:59

Ja, maar bij een kitten die voor het eerst wordt geënt doen ze dat wel hoor!
Dan kijken ze naar de algehele conditie, vacht, oren enz. dat komt ook in het paspoort te staan.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 12:03

Ik had dr op dag 1 zelf al ontwormd omdat ze erg mager was met een bol buikje.. Bij de dierenarts is ze behandeld tegen vlooien omdat ze wat vlooienpoepjes in dr vacht had. Dierenarts heeft d'r ook even nagekeken en ze was verder gewoon gezond :) Dierenarts vond het een erg mooi dier, waarschijnlijk een maine coon kruising oid

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 12:05

Hier hebben ze bij geen van de 3 katten toen ik voor de eerste keer kwam gevraagd over t ontvlooien of ontwormen en of t gebeurd was :) maar zeg t was alleen een tip voor de TS die weet zelf wel of zij t wel of niet gedaan heeft

switt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 12:15

Mioux schreef:
Hier hebben ze bij geen van de 3 katten toen ik voor de eerste keer kwam gevraagd over t ontvlooien of ontwormen en of t gebeurd was :) maar zeg t was alleen een tip voor de TS die weet zelf wel of zij t wel of niet gedaan heeft

Ja, bedankt! De dierenarts had er wel meteen naar gevraagd en ik kreeg ook nog een heel informatie pakket mee over wanneer en hoe ontwormen/ontvlooien. Ze dachten er dus wel aan :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 12:22

Ja, ik vind het raar dat ze dat bij jou niet gedaan hebben, Mioux! (bij de katten dan, niet bij jou) :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 12:25

nee ik heb geen last van kriebelende beestjes of gekke wormpjes hahahaha maar gelukkig hebben wij altijd netjes alles gedaan :)
(krijg wel spontaan jeuk door het onderwerp hahah misschien even toch wat halen...:D:D)

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 12:28

Mooie poes Fijn dat je haar gevangen hebt en dat het goed gekomen is.
Veel plezier met haar.