Kattenbakvulling voor oudere kat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: Kattenbakvulling voor oudere kat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:25

Hier wordt cats best gebruikt naar tevredenheid. Wel enorm duur helaas... lijkt een soort geperste houtkorreltjes achtig, maakt mooie klompjes en neutraliseert naar mijn idee geurtjes, terwijl het spul zelf niet stinkt. Uitloop valt reuze mee, ik heb er een goedkoop badmatje van ikea voor liggen. Je hoeft alleen de klonters eruit te scheppen, rest kan nog een ronde mee dus zuinig in gebruik. Ben vanwege de prijs weleens geswitcht naar oa catsan of andere houtkorrel maar kom toch snel weer terug bij cat's best

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 07:02

Ik gebruik nu houtkorrels van de dekamarkt. We gaan nu eerst de siliconenkorrels proberen en als dit niets is gaan we weer verder proberen, hopen iets te vinden dat werkt!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:37

Even voor de duidelijkheid, de Vitacraft Magic Clean (waarmee jullie denk ik de silliconenkorrels bedoelen) is niet echt van silliconen gemaakt, maar zijn minerale kralen van kwartszand. Ziet er wel sillicone achtig uit, maar is een stuk gezonder als ze het per ongeluk binnenkrijgen ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:40

Ik heb houtkorrels icm een deurmat van een euro die ik bij de IKEA heb gekocht. Dat werkt prima, tenzij ik van die kleine houtkorreltjes heb want die stuiteren ze door de keuken.