Ik heb net t hok schoongemaakt, heb haar er even uitgehaald zodat ik goed kon kijken. Achterin t huisje lagen ook wat mini plukjes. Heb alles in het huisje laten liggen en de kooi zelf, waar geen haren liggen, helemaal schoongemaakt.
Klinkt misschien niet zo fris, maar heb al het zaagsel in een schone vuilniszak gedaan en die bewaar ik nog even. Mocht ze kleintjes krijgen dan kan ik m'n handen daardoor doen en dan kijken of er dode konijntjes bijliggen en de buikjes voelen.
Zal het precies verhaal nog even uitleggen:
Ik heb haar gevonden langs een drukke weg. Ze liep daar bijna op de weg dus m'n vriend stopte (scooter) en we wilde haar naar t gras doen zodat ze niet aangereden werd. Ze was zo tam dat we d'r konden oppakken enzo dus we hebben d'r meegenomen. Er waren daar in de buurt alleen maar kassen en 1 verlaten dichtgetimmerd huis. Volgens amivedi was er ook geen konijn vermist die aan de beschrijving voldeed. Ze was zo tam en flink vermagerd dus ik weet bijna zeker dat ze is gedumpt op die verlaten plek.... Echt zielig maar gelukkig is ze nu bij ons

mijn konijn vond het wel nooit een probleem dat ik het hok opendeed ofzo.. ze bleef gewoon normaal doen, alleen stopte ze wel met voeden als ik er was, maar dan ging ik altijd terug weg zodat ze kon