CrazyCat schreef:Mooie foto's.
Jullie zaten bijna in mijn achtertuin. Ik woon in Osstirol net aan door de Felbertauerntunnel op zo'n 3 kwartier afstand.
edit: stiekem loopt mijn hond eigenlijk altijd los nooit problemen mee gehad. Maar hij mag niet de weides in en is daarin ook heel braaf. Logisch ook, ik wil ook geen hondenpoep in het eten van mijn paarden.
Dat is wel heel dichtbij ja! De eerste wandeling die we gemaakt hebben was vanaf de parkeerplaats links naast de Felbertauerntunnel. 
Hebben jullie nog overlast gehad door de vele aardverschuivingen/modderstromen of viel het waar jij woont mee? Ik heb er wel heel wat gevolgen van gezien onderweg waar wij geweest zijn. Vorig jaar zaten we er zelf op een haar na middenin, maar toen was het heel plaatselijk noodweer en nu in een heel groot gebied.
Volgend jaar moet ik maar een bakkie komen doen bij je dan, dan ben ik weer in de buurt namelijk. 
Wij hebben de honden ook wel eens los op plekken waar dat te doen is, en waar geen koeien of ander vee lopen. Onderweg zorgen we er altijd voor dat de hondenpoep opgeruimd wordt, of we leggen een steen over de ontlasting heen, zodat de eventueel op de berg lopende koeien er niet mee geconfronteerd worden.