Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyca schreef:Ik heb een ram van 11 weken en twee beren cavia, s nu had ik ze bij elkaar zitten maar de dierenarts zei me de cavia, s weg te halen bij het konijn, nu heb ik dus twee caafjes in een hok en 1 konijn maar ik weet niet wat bij het konijn te zetten of het konijn weg te doen heb hem nog geen week, de cavia, s zitten veel in het nachthok rn piepen veel als konijn ook daar is help

Maar goed, ze zijn lekker bezig dan
En ik de dag erna ook
Geryon schreef:Er zijn al veel tips voor speeltjes gegeven, maar ik zag je hok en het lijkt mij nou geen geschikt hok? De hele zijkant is open. Ze moeten juist uit de tocht kunnen zitten, en dat kan op deze manier echt niet.
Lienie_F schreef:mijn konijntje vindt zijn dennenappel ook erg leuk, (niet de kleintjes, daar keek hij ong. een seconde naar), maar met zijn grote (15x10cm) is hij de hele tijd aan het gooien en aan het rollen
springen je konijnen eerst op dat bruine hokje?? (geen commentaar, gewoon een vraag)
veranadautje schreef:Lienie_F schreef:mijn konijntje vindt zijn dennenappel ook erg leuk, (niet de kleintjes, daar keek hij ong. een seconde naar), maar met zijn grote (15x10cm) is hij de hele tijd aan het gooien en aan het rollen
springen je konijnen eerst op dat bruine hokje?? (geen commentaar, gewoon een vraag)
ja de konijnen springen daar eerst op
(sterker nog ze springen ook in het kippenhok helemaal links op die zelde foto) en dat is toch echt niet de bedoeling

veranadautje schreef:okeeeee

[/quote]
[/quote]Lienie_F schreef:veranadautje schreef:okeeeee
haha vertel ze maar eens dat dat niet de bedoeling is
[/quote]