. De meeste kruisingen zijn fors van Main Coons. Vind dit soort topics eigenlijk een beetje zinloos omdat je toch nooit een echt antwoord zal vinden
tenzij je bij de fokker komt uiteraard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De meeste kruisingen zijn fors van Main Coons.
tenzij je bij de fokker komt uiteraard
lifaya schreef:Je zal nóóit weten wat voor ras er in zal zitten. Het is namelijk alleen maar gokken. Main Coon's zijn gigantisch. Alleen al het feit dat ze klein is laat mij twijfelen aan een kruising. Kennis van ons heeft een kruising Main Coon en man, dat is net een poema qua grootte (8kg). De meeste kruisingen zijn fors van Main Coons.
Vind dit soort topics eigenlijk een beetje zinloos omdat je toch nooit een echt antwoord zal vindentenzij je bij de fokker komt uiteraard
Tigress schreef:een echt ras is het niet. In geval van katten is mij altijd verteld; geen stamboom? Dan ook niet compleet zuiver
ik neig idd ook naar europees korthaarXmaine coon.
Noorse boskat is het niet, die heeft geen pluimpjes. Een EK ook niet, dus die twee samen zal geen pluimpjes opleveren, wat de MC wel heeft
*edit* oh, dat is net ook genoemd
en heeft een lange rechte neus.
dierenfan schreef:er zit maine coon in want volgens mij is dat het enigste ras die plukken heeft op de oorpuntjes. Enne ook die hoeven niet groot te zijn want mijne is 3.75 kg en meer kan ik er niet van maken (nu 7 jaar)
zie foto van mijn noren meisje

Lauraa90 schreef:Nou ik zie toch wel een duidelijk kenmerk van een Maine Coon, die zie ik overigens ook (toevallig??) bij bovenstaande Noorse Boskat.. Maine Coons hebben altijd een M op het voorhoofd.. Die zie ik op verschillende foto's toch wel vrij duidelijk.
Typisch dat de Noorse Boskat hier boven dat ook heeft, is het echt geen kruising?
Onze Maine Coon is ook niet extreem groot. Wel hele grote poten haha.
,het klopt dat dat de M ook vaak zichtbaar is bij een tabby van welk ras dan ook en heeft dus helaas niets met de M van maine coon te maken