Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rivaldo schreef:Hahah wat een geweldige ideeen!
Ik vind het leuk als ik er zelf ook wat contact mee kan krijgen, maar dit hoeft niet persé.
Als ze dan niet knuffelbaar zijn, dan vind ik het wel leuk als het beweeglijke dieren zijn, die echt een leven leiden.
ze zitten in een terrarium omdat ze zo klein zijn (kunnen door spijlen van een kooi heen). Deze muizen stinken niet zoals kleurmuizen dat doen, ze zijn klimmers waarbij ze ook hun staart gebruiken en ze zijn altijd bezig. Noem het altijd muizen tv 
)
Ze zijn niet zo heel moeilijk (heb er zelf ook 2) alleen je moet ze wel op tijd verschonen.
En ze genoeg te eten hebben.
Fiffill schreef:Rivaldo schreef:Hahah wat een geweldige ideeen!
Ik vind het leuk als ik er zelf ook wat contact mee kan krijgen, maar dit hoeft niet persé.
Als ze dan niet knuffelbaar zijn, dan vind ik het wel leuk als het beweeglijke dieren zijn, die echt een leven leiden.
Ik heb zelf een witbuikegel, maar daar heb je wel een groot hok voor nodig en de aanschaf van alles is niet goedkoop, plus ze moeten verwarmd zitten etc. Ook hebben ze eigenlijk wel elke dag aandacht nodig wil je ze goed tam krijgen.
Als kijkdiertjes heb ik Europese dwergmuizen, ontzettend leuk zijn dieze zitten in een terrarium omdat ze zo klein zijn (kunnen door spijlen van een kooi heen). Deze muizen stinken niet zoals kleurmuizen dat doen, ze zijn klimmers waarbij ze ook hun staart gebruiken en ze zijn altijd bezig. Noem het altijd muizen tv
Mijn bidsprinkhaan liep eigenlijk bijna altijd los in mijn kamer want ze gaan toch nergens heen

Rivaldo schreef:Ja, ze komen in dezelfde ruimte als waar ik slaap.
Mmm.. Ratten heb ik persoonlijk niet zoveel mee.. Worden best groot toch?
Dwergmuizen lijken me erg tof!
Wat voor hokje heb je daar voor?
EDIT:
Gekko's, kikkers en slangen hebben een groot terrarium nodig lijkt me?
Okee, thanks voor de slakkeninfo.
Hoe actief is zo'n slak?
Hoe groot is de bak?
Zijn ze solitair?