Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linnie050 schreef:http://www.nu.nl/economie/61880/dierenw ... lgoed.html
Ik zag het in me omgeving dat kinderen deze diertjes hadden.
Via google gezocht kwam alleen dit artikel tegen maar gaat denk ik over hetzelfde.
ik haat china !
piezze schreef:voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.
linnie050 schreef:Wat is Falun Gong ?
AustriaTrick schreef:piezze schreef:voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.
Ja hallo dat is de natuur dat een kat een vogeltje vangt.. Dus we moeten al onze katten binnen houden?Is ook niet diervriendelijk.
Nou dan moeten we de roofvogels ook maar opsluiten want die vangen ook diertjes. Aanstellen is ook een vak.
piezze schreef:voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.
[/quote]piezze schreef:voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.