Levende dieren in sleutelhangers, China!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:46

misselijkmakend zeg!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:46

Ik word echt heel verdrietig van dat filmpje.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:47

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:49

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:49

in china wil je geen dier zijn,heb daar al zoveel gruwelijke filmpjes gezien wat ze met dieren doen....levende vissen waar sushi van gemaakt worden,en octopussen waar levend pootjes vanaf gesneden worden wat dan ook nog eens als een soort "eetkunstvorm" gepresenteerd wordt..

honden die langzaam opgehangen worden...dieren welke levend gevild in de vitrines liggen,blijven ze lekker lang vers...

zum kotsen dat land ,echt...

maar goed...met mensen weten ze ook wel raad...als je alleen al ziet wat mensen welke de falung gong beoefenen hun lot is als ze opgepakt worden ... echt eng en diep triest dat de wereld het amper weet wat voor vreselijke martelingen in dat land gebeuren...

_Gummybear

Re: Levende dieren in sleutelhangers, China!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:50

Ik vindt het zo enorm zielig.. ;( ik haat china !

Sorry dat moest ik echt ff kwijt...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:51

Wat is het toch een poedersuiker volk. Arme dieren daar :n

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:52

hoe kun je verwachten van een land wat nieteens normaal met hun eigen volk omgaat dat ze dat wel met dieren doen?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:55

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:55

kimmie261 wat verschrikkelijk zeg |(

Je hebt wel gelijk geerke maar vind het echt misselijkmakend.
Ook een levend dier villen en zo in de vitrine leggen....Dat vind ik echt gewoon ziek.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:56

China is echt een land wat afgeschaft moet worden. Ze zijn niet eens mensvriendelijk dus hoe kun je dan diervriendelijk zijn. Hele nare mensen daar in China.

Linnie050

Wat is Falun Gong ?

piezze

voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:58

Dus wel echt... Ik ben normaal best gematigd, maar China is een van de weinige landen waar ze van mij zonder pardon een kernbom op mogen knallen. Walgelijk volk, steeds weer wordt dat bewezen.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:59

piezze schreef:
voor je oordeelt eerst naar je eigen dierenwelzijn kijken. Hier is alles ook niet piekfijn voor elkaar vind ik. Toch eten we hier met zijn allen heel wat zielige diertjes op. In dit land wil je ook geen insect zijn, wordt ook massaal vernietigd omdat wij geen appeltjes willen eten met een plekje. Vogeltjes worden hier massaal uitgemoord omdat mensen zonodig een kat willen en deze los laten lopen. Mensen zijn eigenlijk maar een wrede diersoort als je het goed bekijkt.

Ja hallo dat is de natuur dat een kat een vogeltje vangt.. Dus we moeten al onze katten binnen houden?Is ook niet diervriendelijk.
Nou dan moeten we de roofvogels ook maar opsluiten want die vangen ook diertjes. Aanstellen is ook een vak. :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:59

linnie050 schreef:
Wat is Falun Gong ?

even gekopieerd:
Falun Gong, ook bekend als Falun Dafa, is een spirituele discipline voor de verfijning van lichaam en geest. Centraal in de beoefening staat het bestuderen en cultiveren van de principes waarachtigheid, mededogen en verdraagzaamheid. De mateloze populariteit en de snelle groei van Falun Gong was de Chinese Communistische Partij een doorn in het oog. In juli 1999 kondigde toenmalig Partijleider Jiang Zemin de vervolging op Falun Gong af, waarbij het volledige staatsapparaat werd ingezet.

het is beetje yoga achtig,zoek het maar op op you tube..en je kan zoeken op google naar falung gong en wat china met deze mensen doet,de martelmethodes zijn werkelijk alleen om te lezen al te gruwelijk om waar te zijn...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:00

linnie050 schreef:
kimmie261 wat verschrikkelijk zeg |(

Je hebt wel gelijk geerke maar vind het echt misselijkmakend.
Ook een levend dier villen en zo in de vitrine leggen....Dat vind ik echt gewoon ziek.

uiteraard is het vreselijk,dat ben ik met je eens....ik wil het filmpje ook niet zien.. |(

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:01

AustriaTrick schreef:
piezze schreef:

Ja hallo dat is de natuur dat een kat een vogeltje vangt.. Dus we moeten al onze katten binnen houden?Is ook niet diervriendelijk.
Nou dan moeten we de roofvogels ook maar opsluiten want die vangen ook diertjes. Aanstellen is ook een vak. :')

Je hoeft geen kat te nemen, een kat is geen wild dier dus die vergelijking met roofvogels vind ik onzin. Een roofvogel vang een vogel om op eten. Een kat vangt een ander dier, maakt hem dood en laat het vervolgens vaak liggen (heeft thuis al een bakje kittekat op).

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:02

Het is vreselijk, hebben ze in China niet iets van dierenbescherming? Of iets in die trend.. ligt er helemaal geen straf op mishandeling van dieren?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:03

piezze schreef:

Nou dan moeten we de roofvogels ook maar opsluiten want die vangen ook diertjes. Aanstellen is ook een vak. :')[/quote]

Je hoeft geen kat te nemen, een kat is geen wild dier dus die vergelijking met roofvogels vind ik onzin. Een roofvogel vang een vogel om op eten. Een kat vangt een ander dier, maakt hem dood en laat het vervolgens vaak liggen (heeft thuis al een bakje kittekat op).[/quote]

Ik ken genoeg katten die geen eten krijgen op de boerderij en gewoon hun eigen kostje moeten vangen.
Het is de natuur, dit kun je niet vergelijken met de mens die dieren van kant maakt voor plezier.
Je hoeft geen kat te nemen??? Wie ben jij omdat te vertellen? Als iemand een kat wilt neemt die een kat. En een kat vangt muisjes/vogels/beestjes. Punt. Genoeg wilde katten die ook gewoon muisjes en vogeltjes eten.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:03

Ja het is diep triest hoe wij mensen met dieren en onze wereld omgaan.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 13:04

Het is vreselijk, daarom zie ik ook graag dat iedereen een petitie tekent. Maar andere mensen dood wensen is ook vreselijk!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:06

En china gaat door de petitie bang worden en beter zijn voor hun dieren?
Dit proces moeten ze zelf bedenken,en dat zal nog een jaar of 200 duren.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:07

piezze schreef:

Tsja, dat zijn mensen tegenwoordig. Ik pluk ook liever een appel, onbespoten, van de boom. Sterker nog, ik moet wel. Ben allergisch voor alle troep die erover heen gespoten word.
En dat met de vogels? Tsja, dan bouw ik liever een grote ren voor mijn katten. Kunnen ze wel naar buiten toe, hoef je ook niet bang te zijn voor aanrijdingen etc, en dus ook geen gevolgen met roofvogels :)

Maar als je die twee vergelijkt met de sleutelhangers...zie jij dan echt een redelijke vergelijking?
De twee bovenstaande zijn eigenlijk in het profijt van de mensen (geen onverwachte verassingen in hun fruit, en zo kunnen de fluffy huistijgers weer vrolijk thuiskomen)
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben om vogels af te maken zodat de huistijgers weer vrolijk thuis kunnen komen! Zeker niet!
Maar ik vind de vergelijking daarmee en een dier in een zakje stoppen om vervolgens te sterven wel ver gezocht..

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:10