, die geven mijn kat met plezier z'n brokkies en zakje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een kattenfontein, leuk! Dacht ik ook..na nacht 1 hebben ze hem helemaal opengehaald, filter er uitgesloopt en het was 1 natte bende. Nog een dag 2 geprobeerd maar ook toen werd ie helemaal uit elkaar gehaald. Dus mijn heren mogen het doen met een gewone drinkbak! Stelletje slopers
Rebel_Jits schreef:Zoals ik het tot nu toe lees qua reactie's hier: een flinke berg brokjes, paar bakken vers water, schone kattenbakken en alle speeltjes in huis rondgestrooid. Dan kan ik prima 1 of 2 nachtjes wegblijven..?
Het zal trouwens gaan om 1x per twee maanden. Zeker niet vaker.
).Rebel_Jits schreef:Ik heb drie katten
Mijn grootste zorgen zijn eigenlijk vooral: een smerige kattenbak, waardoor ze ergens anders hun behoefte gaan doen. En dat ze iets opeten wat niet mag en gaan braken (gebeurt helaas nog wel eens). En ik ga me ook schuldig voelen, omdat ze alle drie erg gehecht zijn aan me (lees: continue om aandacht vragen als ik overdag weg ben geweest).
Zoals ik het tot nu toe lees qua reactie's hier: een flinke berg brokjes, paar bakken vers water, schone kattenbakken en alle speeltjes in huis rondgestrooid. Dan kan ik prima 1 of 2 nachtjes wegblijven..?
Citaat:Een hele bak brokken klaar zetten voor een paar dagen werkt niet, ik heb twee vetzakken van katers en die vreten tot ze uit hun voegen barsten, ten koste van de dametjes.
.
Rebel_Jits schreef:Ik heb drie katten
Mijn grootste zorgen zijn eigenlijk vooral: een smerige kattenbak, waardoor ze ergens anders hun behoefte gaan doen. En dat ze iets opeten wat niet mag en gaan braken (gebeurt helaas nog wel eens). En ik ga me ook schuldig voelen, omdat ze alle drie erg gehecht zijn aan me (lees: continue om aandacht vragen als ik overdag weg ben geweest).
Zoals ik het tot nu toe lees qua reactie's hier: een flinke berg brokjes, paar bakken vers water, schone kattenbakken en alle speeltjes in huis rondgestrooid. Dan kan ik prima 1 of 2 nachtjes wegblijven..?

Bellatrix schreef:Oh dat is nog prima te doen.
Ga er eens naar kijken, bedankt!!