Lief dat je 'm wat gegeven hebt !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amable schreef:Overigens zou ik niet heel bang voor de katten zijn hoor, die moeten net in de mood zijn om te gaan vangen en normaal zijn ze eerst een tijd aan het observeren en bespringen dan hun prooi. Een zomaar langs rennende muis krijgen ze nooit te pakken. Dus als jij ze niet eerst op de hoogte brengt van het feit dat er straks een muis naar boven geklommen komt waardoor ze hem kunnen opwachten zal het allemaal wel los lopen
Super dat je m probeert te vangen !
Ga morgen de truc met het touw doen
Amable schreef:Overigens zou ik niet heel bang voor de katten zijn hoor, die moeten net in de mood zijn om te gaan vangen en normaal zijn ze eerst een tijd aan het observeren en bespringen dan hun prooi. Een zomaar langs rennende muis krijgen ze nooit te pakken.
Je hebt in de aveve/boerenbond muizenvallen die de muis levend vangen waarna je hem ergens anders kan uitzetten, zo'n val neerzetten anders via het raam? Imago01 schreef:Veldmuisje in mijn meterkast had in 1 nacht tijd een heel chocolade eitje opgepeuzeld...
Ik zwéér het je, zo'n klein beestje, die moet echt kotsmisselijk zijn geweest. Ik stond stomverbaasd te kijken en vroeg me echt af waar dat eitje nou heen was....
Succes!