Liesje89 schreef:Heb je planten in huis?
Wel planten, maar daar eten ze niet van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of dat spul heeft zn tong (En misschien dus ook zn ingewanden) aangevreten, of het is de bacterie..
Hele middag weg.. Gatsiedarrie!Naamloos1 schreef:Nou ik ben terug..
Hij is idd erg ziek! De DA twijfelde of het dat spul is wat hij binnen heeft gekregen of een virus/bacterie en een ontsteking. Hij vermoedde meer het laatste.
Hij heeft ruim 40 graden koorts, en zn hele tong is kapot aan de zijkanten!Of dat spul heeft zn tong (En misschien dus ook zn ingewanden) aangevreten, of het is de bacterie..
Hij heeft grote dosis pijnstilling gekregen en ontstekingsremmer, en ik heb speciaal superzacht voer meegekregen, omdat hij nu dus geen brokjes mag en kan eten, pijnstilling, antibiotica en een zalf voor zn tong. Om zn tong een beetje te helpen helen.
Vanavond even temperaturen, en dan moest het echt een halve graad minder zijn, en maandagmorgen om 8 u moet ik terugbellen, en dan moest het toch echt een stukje beter zijn. Was het dat niet of gaat het dit weekend alleen nog maar meer achteruit, dan moet ik gelijk terugbellen, want dan konden ook zn ingewanden zijn aangetast![]()
En nu moet ik straks ook nog werken om half 1..Hele middag weg.. Gatsiedarrie!
Gelukkig komt mn moeder eventjes langs tussendoor om te kijken hoe het gaat met hem.. En ga ik gauw om 5u naar huis!
heel veel succes
dat ie beter mag worden..