Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:tones schreef:Alleen even kijken......
En zo trapt mijn man er ook elke keer weer in.
Ow is dat het geheimAlleen ben ik bang dat die vent van mij zelfs daar niet in gaat trappen
![]()
Dorus schreef:tones schreef:Alleen even kijken......
En zo trapt mijn man er ook elke keer weer in.
Ow is dat het geheimAlleen ben ik bang dat die vent van mij zelfs daar niet in gaat trappen
![]()
Wat geweldig geschreven

Diablo schreef:Was niet als kat bedoeld, zo zie ik jouw teksten nu eenmaal.
. Hier hebben moeder en dochter ook iedere ochtend en avond het dwaze uurtje. Het klinkt eerder als een stel deense doggen dan een paar poesjes... Overigens hoop ik voor jou ts, dat jou katten geen kaketoe complex hebben. Veel van de Coons die ik heb meegemaakt (inclusief mijn halve) willen zo graag bij je zijn dat ze op je schouder springen en met een dergelijk zwaar exemplaar is het in het begin wel schattig maar later....
Kijken is kopen en dan ga jij er zelfs met 2 naar huis.
Snap je vriendin echter wel ze zijn heel leuk.

verliefd he

ambre schreef:Wat zijn ze leuk!Die had ik ook niet kunnen laten zitten!
Maar de hel vd langharige kat daar pas ik voor.
Dat geborstel,klitten knippen en vooral als ze aan racekak gaan.
Nee dan geniet ik wel vd foto's:veel plaatsen aub!
Huertecilla schreef:´Langhaar´ is een verzamelterm voor verschillende varianten van verlenging van de drie verschillende haren in de kattenvacht.
De Main Coon is strikt genomen een hálflanghaar, doch een in de praktijk belangrijker punt is dat de meest verlengde haar de dekhaar is. Dat is een enórm verschil met de verlengde ondervacht van de pers bv.
Wat ons eigenlijk nog het meeste opvalt als kenmerk is hoe fysiek deze twee katten zijn. Waar katten normaal voorzichtig zijn, zijn deze ronduit lomp. Het interesseert hen niets dat ze ergens tegenaan of vanaf klappen en komen ook stévig tegen je aan liggen. Heerlijk ruige dieren.
En wat betreft haren, tja dat hoort bij huisdieren. Al moet ik zeggen dat de maine coon mix vooral plukken wol afgeeft en de kruising noor vooral heeeeel veel kleine kriebelhaartjes...