We hebben wel een hondenren maar daar wonen de kippen in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunshine schreef:Vinden jullie het niet " vervelend " als je hond overal is waar jij ook bent? Natuurlijk komt mijn hond ook naar buiten als ik buiten zit en hij toevallig nog binnen is, maar hij hoeft mij echt niet constant te volgen zeg maar, dat vind ik vervelend.
sunshine schreef:Vinden jullie het niet " vervelend " als je hond overal is waar jij ook bent? Natuurlijk komt mijn hond ook naar buiten als ik buiten zit en hij toevallig nog binnen is, maar hij hoeft mij echt niet constant te volgen zeg maar, dat vind ik vervelend.
Mijn baby, mijn alles
_AAASCHAAA_ schreef:Mijn honden zijn overdag gewoon in de woonkamer, keuken of buiten. Ze lopen dan gewoon los en gaan waar ze willen. 's Nachts zitten de honden ( en ook de 2 jonge katten ) in de ( afgesloten ) keuken. De oude kat is dan in de kamer en die mag niet alleen met de anderen zijn omdat ze niets meer kan hebben aan haar poot. De honden springen vaak op haar en de katten zitten haar druk achterna. Ook heb ik mijn egeltje en cavia's in de woonkamer.
De keuken is groot zat en ze hebben daar hun eigen mand ( zowel katten als honden ) er staat voer en water en het is er warm en droog. Prima plek voor ze om te zitten.
De buurvrouw vind het wel heel zielig dat we de honden en katten in de keuken laten 's nachts. Ze vind dat de honden gewoon in de woonkamer moeten kunnen want in de keuken zouden ze het niet fijn genoeg vinden. De dieren klagen gelukkig niet
Daenerys schreef:sunshine schreef:Vinden jullie het niet " vervelend " als je hond overal is waar jij ook bent? Natuurlijk komt mijn hond ook naar buiten als ik buiten zit en hij toevallig nog binnen is, maar hij hoeft mij echt niet constant te volgen zeg maar, dat vind ik vervelend.
Het zijn toch gezelschapsdieren? Ik vind het juist leuk dat mijn hond me overal volgt en me niet uit het oog verliest
Als we er niet zijn overdag, dan is de hond in huis. Hij kan dan in de woonkamer, keuken en bijkeuken komen. Gelukkig kan hij geen traplopen en op de bank liggen doet hij ook niet. Mijn man heeft een fulltime baan en de hond moet het dus meestal doen met z'n tweede keus, ikke dus
Als ik binnen ben is hij meestal ook binnen en ligt te maffen op zijn kussen of onder de tafel. Heel af en toe wil hij alleen naar buiten maar dat duurt meestal niet zo lang. 's nachts ligt hij in de bijkeuken. Meestal begint doggie tegen een uur of 4/half 5 een beetje te zeuren, totdat zijn grote liefde thuis komt. En als je ouder wordt...dan begin je blijkbaar meer te dromen
Ben trouwens verbaasd over het feit dat zoveel hondeneigenaren hun hond op de bank of op een stoel laten liggen, of nog erger...op bed. Mijn man zou mij uit huis trappen als ik op het idee zou komen