Maar dat komt vast ook wel goed.Maar de katjes zijn dus omgeruild. Olijf voelde zich gelijk op haar gemak (had ook niet anders verwacht) die zat na een kwartiertje al te spelen en om aandacht te vragen. En natuurlijk eten en naar de kattenbak gaan. Dus die is al dikke vriendjes met mijn oma.
Kyra die loopt nu beetje onwennig op mijn kamer rond. Dus ik hoop dat ik het vannacht overleefd
(uiteraard een geintje)Maar oma is flink toegetakeld
Bloed zat zeker 2 m hoog op de muur. En haar hele kuit ligt open. Kyra is blijven aanvallen. Ook toen ze op de grond lag. Gelukkig lag er een speeltje met een stok eraan. En daarmee kon ze Kyra van zich af houden. In totaal heeft arme mens 3 kwartier op de grond gelegen. En heeft geluk gehad dat telefoon 15 meter verderop op het kleine tafeltje lag. Als het op grote tafel lag, had ze een probleem gehad. Ze wil nu zeker haar telefoon op zak hebben. Maar we willen overleggen dat ze een armbandje gaat dragen met een knop erop. Zodat ze hem indrukt er gelijk mensen worden ingelicht.Heb alleen gezegd dat ze morgen huisarts moet bellen ivm tetanus spuit en een ab kuur.
Ik zal regelmatig een update geven hoe het gaat. Iedereen denkt dus dat een tumor in haar hoofd heeft zitten. Maar mijn gevoel zegt van niet. Puur omdat het een poos nadat ze geholpen is wel goed ging. Alleen laatste weken werd weer minder. Ik ben ook nog de enigste in de familie die er niet bang voor is.
Je bent erg lief voor je oma!

Aangezien ik hulp vraag om een aanvallende kat. Maar ja ze