Knuffel voor pup, welke is het beste?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

truus1970

Re: Knuffel voor pup, welke is het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:32

Houd wel je hond in de gaten dat ze niks opeet van de knuffel. Mijn zus heeft toen de inhoud van de knuffel uit de hond laten verwijderen. Was een dure operatie.

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:39

Onze hond moest niks hebben van speelgoed, alleen van knuffels. Die liep de god ganse dag rond te sjouwen met haar knuffel. Ze ging er ook niet aan knagen, maar hield hem alleen in haar mond. Dus ze kreeg altijd oude knuffels van ons.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:42

Onze honden (van 11 en van 1) hebben verschillende gewone jnuffels. Gewoon op de rommelmarkt gehaald, een keer uitgewassen en klaar. Ze worden ook niet kapot gemaakt en als ie door het spelen per ongeluk scheurt is dat ook geen ranp? Halen we de volgende markt weer nieuwe :+ dan is dat ook niet zo erg dan wanneer je een speciale dure hondenknuffel koopt ;)

Wel opletten dat er niet zo'n bolletjes vulling in zit!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:10

Mijn honden hebben Kong knuffels, piepdingen.
Blijven redelijk heel.
Kong knuffels gaan regelmatig in de wasmachine.

Freppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:15

truus1970 schreef:
Houd wel je hond in de gaten dat ze niks opeet van de knuffel. Mijn zus heeft toen de inhoud van de knuffel uit de hond laten verwijderen. Was een dure operatie.

Hier hetzelfde. Mijn hond had nog nooit inhoud van knuffels gegeten, wel leeggehaald natuurlijk. Ineens besloot ie ( na 8 jaar ) het op te eten en belandde hij op de operatietafel. Hij krijgt dus nooit meer knuffels waar vulling in zit.

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:42

Gewoon een lap stof :j. Knuffel heeft niet "spelen" als doel, maar moet gewoon de geur van het moederdier en de nest omvatten. Het is stukken makkelijker om dus gewoon een lap stof te nemen, die je nadien ook gewoon bij puplief bij de mand/bench kan leggen...

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 15:51

Bedankt voor alle reacties, ik kan niet iedereen afzonderlijk antwoorden maar ik denk toch dat ik dan een knuffel van Ikea haal voor als hij nog heel klein is, om in het nest te leggen en voor Feike om mee te slapen. En om te spelen ga ik dan voor iets stevigers.

Moest ook sowieso een handdoek of lap meenemen voor in de bench om op te slapen. Hij krijgt ook nog een knuffeltje mee in het puppypakket.

Ik mag over twee weekjes komen kijken, echt leuk en spannend. Hij is op de foto al zo cute!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:37

Air schreef:
Voor zover ik weet is de labradorknuffel van de Ikea wel redelijk stevig. Bokker Sodeletuut haar 'pup', inmiddels 7 maand, heeft hem nogsteeds als het goed is :P

Als ze puppy zijn sabbelen ze er ook meer opmdan dat ze echt er op bijten heb ik het idee :)

Die grote heb ik ook voor onze pup maar dat is meer z'n rijmaat geworden :') Die twee hebben alle standjes al uitgeprobeerd.

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:17

Lisitano schreef:
Air schreef:
Voor zover ik weet is de labradorknuffel van de Ikea wel redelijk stevig. Bokker Sodeletuut haar 'pup', inmiddels 7 maand, heeft hem nogsteeds als het goed is :P

Als ze puppy zijn sabbelen ze er ook meer opmdan dat ze echt er op bijten heb ik het idee :)

Die grote heb ik ook voor onze pup maar dat is meer z'n rijmaat geworden :') Die twee hebben alle standjes al uitgeprobeerd.

Oh oh := nou ja je moet zo'n beestje ook wat gunnen hè, ieder zijn meug :')