Bereid je maar voor op een bevalling, lees je even goed in op internet wat wel en vooral niet moet doen en blijf dan gewoon rustig bij de kat zitten als ze dat fijn vind. Het kan soms snel maar soms ook lang duren voor alle kittens er zijn.
Sommige katten vinden het heel fijn als je er bij bent, ik had er ook 1 die mij er beslist bij wilde hebben. Ik ben er toen gewoon bij gaan zitten, af en toe een aai gegeven en tegen haar gepraat. Andere katten doen het liever alleen. De kat maakt je wel duidelijk wat ze wil. Het kan heel snel gebeuren of het kan nog even duren, kun je niks van zeggen. De kat die mij er bij wilde hebben, kreeg er 2 achter elkaar en 24 uur later nog 1.
Laatst bijgewerkt door nynke55 op 31-08-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik volg even mee. Ik vind de poes ook niet dik, maar zegt niets kan er net zo goed maar 1 inzitten.
Laatst bijgewerkt door williejanne op 31-08-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
friendly
Geplaatst: 31-08-13 22:15
Ik zou de eigenaar terug laten komen dan van whatever die aan t doen is. Onbegrijpelijk dat ze dan mensen laten oppassen die niks weten van evt een bevalling. Of in overleg een dierenarts raadplegen. Informatie opvragen kan nooit kwaad.
Tja als ze niet zwanger is heeft ze wel heeeeel rare bewegingen met haar buik
Leffroi
Geplaatst: 31-08-13 22:18
Mwoh, daar zie je niet zoveel aan. Ik zou gewoon rustig afwachten
123demio
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-13 22:18
Mensen wij passen hier niet op de poes, maar op hun kind en toevallig is die poes zwanger en ze zag er niet echt als of ze binnen een paar uur ging bevallen, en moeten hun gewoon werken.
Ze had net een soort van buikdans bewegingen ofzo . Dus lijkt me wel dat ze (schijn)zwanger is. Hoe zit dat met schijnzwanger zijn dan ? dat kan toch ook?
Heb je wel contact opgenomen met de eigenaar? Misschien vind ze het fijn om wat te weten.. Als ze echt gaat bevallen houd dan het nummer van de DA bij. Je weet nooit of er wat mis gaat Succes deze avond! Ben benieuwd
Ja we hebben net even gebeld, ja met dat nummer van de DA hadden we ook al over na gedacht... Ik hoop stiekem echt dat er vanavond wat gaat gebeuren, het lijkt me leuk om het een x mee te maken.
pillow
Geplaatst: 31-08-13 22:23
Ik zou er maar niet teveel met de neus bovenop zitten. Je ziet dan ms dingen die er helemaal niet zijn. En als de kat je niet goed kent veroorzaakt het alleen maar onrust en gebeurt er niks. Zoals gezegd een kat redt zich wel, en ik zou maar gewoon naar bed gaan .
Leffroi
Geplaatst: 31-08-13 22:23
Bij schijnzwanger krijgen ze geen weeën toch?
123demio
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-13 22:24
We wachten niet op de kat hoor, we zijn gewoon nog op. We passen op hun dochter die 11 is en die kent de kat ook goed dus gaat af en toe even aaien of even kijken.