Mijn kittens krijgen naast hun brokjes Cosma vlees uit blik of Almo Nature. Ook krijgen ze KVV van Tinlo/Bibi/Carnibest, dat is gewoon puur vlees/bot/orgaan. Zit in rollen die in de vriezer moeten waarvan ik steeds een stuk ontdooi en dat voer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn kittens krijgen naast hun brokjes Cosma vlees uit blik of Almo Nature. Ook krijgen ze KVV van Tinlo/Bibi/Carnibest, dat is gewoon puur vlees/bot/orgaan. Zit in rollen die in de vriezer moeten waarvan ik steeds een stuk ontdooi en dat voer.
erg handig, dus ook op gruis!
Keet schreef:Er zijn wel natvoeders met meer vlees percentage hoor. Maar ook die zijn niet in de supermarkt te krijgenMijn kittens krijgen naast hun brokjes Cosma vlees uit blik of Almo Nature. Ook krijgen ze KVV van Tinlo/Bibi/Carnibest, dat is gewoon puur vlees/bot/orgaan. Zit in rollen die in de vriezer moeten waarvan ik steeds een stuk ontdooi en dat voer.

heb dit wisselend qua merken.
dat is echt balen. Ik haal het bij de Pets Place of bij Prooidier.nl omdat dat vlakbij mijn werk zit. Welkoop heeft wel KVV, Tinlo bijvoorbeeld.
Ga spoedig eens even voer in ranzijn bestuderen.