Ik val de hele tijd over de katten heen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik val de hele tijd over de katten heen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:33

Wij hebben 1 kat die altijd als een gek het huis inrent en dan dwars door je heen rent. Net alsof hij bang is dat hij de woonkamer niet in mag oid. Ik probeer hem dat nu af te leren door hem al dan niet per ongeluk een schop / schuif opzij te geven als hij dat doet. Hij flikt het namelijk ook als ik met een dienblad vol glazen / borden loop. En ook daadwerkelijk elke keer als ik van buiten naar binnen loop, ookal staat de deur gewoon de hele tijd open.

Hij is dus met zijn idiote gedrag ook al een paar keer frontaal op de tussendeur geklapt. Eigen schuld denk ik dan := hopelijk leert hij het een beetje af.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:38

Die van ons doen dat ook :\ wij lopen eigenlijk altijd gewoon door :+

Vind het lastiger als ze erbij komen liggen als ik aan het koken ben :\ meestal gaan ze namelijk precies voor het fornuis liggen ;( Dan zie ik dit als ik naar beneden kijk :\
Afbeelding

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:40

Het concept 'fiets' is ook onbekend... als ik met mijn fiets naar achter fiets door het steegje loopt minipoes gezellig met me mee. Tússen de twee wielen. := Of precies voor mijn voorwiel, en dan niet even, nee de volle lengte van het steegje... :roll:

En ja om er nou overheen te rollen als standje doe je dan ook niet he.... heeeeel onhandig soms die poezels.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:53

Belletje omdoen is wel een goed idee! Onze zwarte kat ging/gaat altijd in de bosjes zitten en dan greep ze je benen of vloog ze ervoor langs. Nu heeft ze een belletje om en als ik dat getingel hoor ben ik al op mijn hoede :')

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 10:48

nynke55 schreef:
liempje schreef:
Het is aan de andere kant ook wel grappig. Ik heb ze nu ook al een paar keer een schop verkocht, dat kun je echt niet voorkomen. Waar ik me wel weer zorgen over maak is, dat ze het ook bij de paarden doen. Ze gaan rustig tussen de hoeven zitten. Als ik aan het poetsen bent zitten ze er natuurlijk ook alle 3 met hun neus bovenop, want o je zult iets missen! Als mijn paard bovenop ze staat, zijn ze er natuurlijk gelijk geweest....

Zo ben ik er inderdaad 1tje kwijt geraakt. Sindsdien joeg ik ze altijd weg, als ik met de paarden liep.

Alleen het idee al, het geluid al..... Dat wil ik echt niet meemaken!

Een belletje heb ik niet nodig, ik weet heel goed dat er 3 om mijn voeten rennen :+ Anders heb ik ook elke dag het gevoel dat het kerst is :D

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:57

typisch kat volgens mij. Wij hebben er thuis 6 en soms is het net een soort van levend mikado. Vooral als ik sta te koken. Onze kleine Scottish Fold genaamd Feegle is echter wel de ergste. Die gaat gewoon in een hinderlaag liggen om vervolgens keihard voor je voeten langs te komen scheuren. Is de kleinste van het stel (zit tussen de mainecoons) maar wel de meest irritante met "voetzoeken" :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:05

bij mijn kitten krijg ik altijd flash back naar de oude Clouseau films waar inspecteur Clouseau altijd werd verrast door Cato Wong :)

Dan ligt moederpoes heerlijk te slapen en dan zie ik het kitten (bijna 4 maanden) al bewegen in de bosjes en dan ineens *kaboem*... en dat doet 1 van mijn andere, oudere katten dus met de paarden en met mij...... laat zich zo vanuit een boom bovenop me vallen

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:09

Mijne doen het ook, voornamelijk 's morgens als ik nog last heb van mijn ochtendhumeur. Dan krijgt er ook wel eens eentje een trap, maar dat schijnen ze niet te snappen..

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:13

Keet schreef:
Die van ons doen dat ook :\ wij lopen eigenlijk altijd gewoon door :+

Vind het lastiger als ze erbij komen liggen als ik aan het koken ben :\ meestal gaan ze namelijk precies voor het fornuis liggen ;( Dan zie ik dit als ik naar beneden kijk :\
[ Afbeelding ]

Lijkt wel een foto van onze katers. :)

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 11:24

haha geweldig. Gekke beesten. Al moet ik zeggen dat ik thuis een konijn los heb lopen en die zit ook altijd om onze voeten heen te lopen. Vooral als je aan het koken bent gaat hij precies achter je zitten.