Hij is dus met zijn idiote gedrag ook al een paar keer frontaal op de tussendeur geklapt. Eigen schuld denk ik dan
hopelijk leert hij het een beetje af. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk leert hij het een beetje af.
Of precies voor mijn voorwiel, en dan niet even, nee de volle lengte van het steegje...
nynke55 schreef:liempje schreef:Het is aan de andere kant ook wel grappig. Ik heb ze nu ook al een paar keer een schop verkocht, dat kun je echt niet voorkomen. Waar ik me wel weer zorgen over maak is, dat ze het ook bij de paarden doen. Ze gaan rustig tussen de hoeven zitten. Als ik aan het poetsen bent zitten ze er natuurlijk ook alle 3 met hun neus bovenop, want o je zult iets missen! Als mijn paard bovenop ze staat, zijn ze er natuurlijk gelijk geweest....
Zo ben ik er inderdaad 1tje kwijt geraakt. Sindsdien joeg ik ze altijd weg, als ik met de paarden liep.
Anders heb ik ook elke dag het gevoel dat het kerst is

Keet schreef:Die van ons doen dat ookwij lopen eigenlijk altijd gewoon door
![]()
Vind het lastiger als ze erbij komen liggen als ik aan het koken benmeestal gaan ze namelijk precies voor het fornuis liggen
Dan zie ik dit als ik naar beneden kijk
[ Afbeelding ]