Hij helpt me altijd met mijn pleegkindjes, dus zal hij nu ook wel weer doen. Nu ga ik papjes maken, want ik moet ook nog even wat eten bijhalen voor onszelf Alles moet tussen de voertijden door.
laura1987
Geplaatst: 29-08-13 09:30
Wat geweldig dat je dit doet. Hopelijk komt de kleine er bovenop..
Wat fijn dat hij iig de nacht is doorgekomen! Super ook wat je voor de moeder doet, hopelijk komt zij ook wat op krachten en over haar angst heen. Succes zo meteen bij de DA!
We zijn vanmiddag naar de DA geweest. Ging redelijk goed allemaal, moedertje wou hem wel happen, maar dat zien we door de vingers want ze was echt bang. Ze is zoals verwacht te mager, heeft een stevige ontworming gekregen en is ingeënt. Pupje drinkt nu nog niet, dus hij wou dat meteen even doen zodat we het moedertje goed kunnen bijvoeren. Als ze veel wormen heeft dan zullen we wel wat "spagetti" vinden. Haar tandjes zijn niet super, maar nog redelijk goed. Later worden ze schoongemaakt, maar nu eerst even rust voor haar. Pupje kon hij niet veel van zeggen, het is erop of eronder. Meer dan we doen, kunnen we momenteel niet doen. Dus gewoon verder gaan met voederen tot haar eigen lijfje weer sterk genoeg is om het over te nemen, zodat ze kan zuigen. Ze is ook heel erg mager, ruggengraatje ligt erop, blote ribjes, dor vachtje. Ze heeft nog wat vocht bijgekregen voor de veiligheid. Ik heb mijn voorraadje nog maar even aangevuld met poedertjes en vitamientjes voor onder de pap te mengen, zodat ik een tijdje vooruit kan.
Het pupje is nog een nacht doorgekomen, maar erg enthousiast kan ik helaas niet zijn. Ze ziet er nog steeds niet goed uit en kan nog steeds niet zuigen. Natuurlijk blijf ik doorgaan met voeren en met hopen, maar het ziet er naar uit dat ze het niet zal redden. Vanavond ga ik nog eens naar de DA en als hij er hetzelfde over denkt, dan denk ik dat het diervriendelijker zal zijn om de pup in te laten slapen. Ik hoop nog steeds op de "opflakkering", maar ik vrees dat haar lijfje al te erg beschadigd was en dat haar orgaantjes het opgeven. Moedertje is wel weer zorgzaam en likt haar vaak, ze probeer haar pup te stimuleren, maar dat heeft tot nu toe geen resultaat.
girlyggirl
Geplaatst: 30-08-13 12:11
ah nee.... hup puppie hup!!
Storm
Geplaatst: 30-08-13 12:12
Ach jee, wat sneu voor je puppekindje. Heel veel sterkte, misschien dat er toch een klein wondertje mag gebeuren.
Als ik de foto van de pup zie zou ik het heel knap vinden als je die kan laten overleven. Ik wens je veel succes . Iedergeval is de moeder nu op een betere plek. Die mensen dachten zeker even makelijk centjes verdienen met een nestje.