4EverHobbes schreef:In een (schoon) huis wonen gemiddeld 1500 spinnen
Not helping
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wortelsussie schreef:Toch ben ik altijd heeel blij als een slipper of schrift in de buurt is van een spin! Sorry voor de gevoelige hartjes maar een spin die ik zie leeft niet lang!

Evelyne79 schreef:jup, de spinnentijd komt er weer aan.
Ik had vorige week een spin die onder de deken wegrende toen ik het slaapdienstbed op wilde maken, ieeks
mister spin heeft mooi de hele nacht onder een glas vertoeft, brrrrr
van mij hoeft dat ook niet , gruwelbeesten
truselientje schreef:Bedankt he hierboven. Volgens mij slaap ik nooit weer
Dit stel kwam ik zaterdag tegen, gelukkig aan de juiste kant van de muur
[ Afbeelding ]
Ik schrik wel als ik er opeens één tegenkom maar dat is omdat het dan onverwacht is. Ik zat er soms wel een hele lange tijd één te bestuderen omdat ik ze fascinerend maar ook wel een beetje eng vond. Oh, mensen, vooral geen foto's met flits maken, dan gaan ze heel hard wegrennen
Hmm

). Maar dat doet echt geen pijn.
), dus de tijd komt er zo ook weer aan ja...
Weet niet offie ze ook echt op eet, maar tis iig een stuk verminderd 
Eileen_ schreef:
Kan altijd lol hebben om mensen die zo tekeer gaan voor zo'n klein beestje die helemaal niks kan doen
Enige wat ze kunnen is een beetje bijten (kruisspinnen iig, ervaring). Maar dat doet echt geen pijn.
En tja, t wordt weer langzamerhand herfst (), dus de tijd komt er zo ook weer aan ja...
Moet je m'n vogel lenen? Sinds ik haar heb, heb ik bijna geen (zichtbare) spinnen meer op m'n kamer!Weet niet offie ze ook echt op eet, maar tis iig een stuk verminderd
Heb trouwens ook al een keer een klein nest op m'n kamer gehad.
BenteMaxime schreef:Eileen_ schreef:
Kan altijd lol hebben om mensen die zo tekeer gaan voor zo'n klein beestje die helemaal niks kan doen
Enige wat ze kunnen is een beetje bijten (kruisspinnen iig, ervaring). Maar dat doet echt geen pijn.
En tja, t wordt weer langzamerhand herfst (), dus de tijd komt er zo ook weer aan ja...
Moet je m'n vogel lenen? Sinds ik haar heb, heb ik bijna geen (zichtbare) spinnen meer op m'n kamer!Weet niet offie ze ook echt op eet, maar tis iig een stuk verminderd
Heb trouwens ook al een keer een klein nest op m'n kamer gehad.
Ja zie je, ze doen dus wel wat! Die kruisspinnen lopen ons hele huis rond de laatste tijd....
Maar die bijten dus?
Alhoewel ik ook wel eens door een lieveheersbeestje ben gebeten