Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Waarom persé naar de dierenambulance? Daar zitten ook gewoon vrijwilligers op en als TS het er voor over heeft, waarom zou zij het niet kunnen doen?
Geryon schreef:Leffroi schreef:Waarom persé naar de dierenambulance? Daar zitten ook gewoon vrijwilligers op en als TS het er voor over heeft, waarom zou zij het niet kunnen doen?
Omdat er bij de dierenambulance niet alleen vrijwilligers zitten (die dus ook verstand hebben van medische problemen) en die connecties hebben met dierenartsen en opvangen waardoor snel gehandeld kan worden.
kiki1976 schreef:De RC kan je gewoon bij de dierenwinkel kopen
nouksjens schreef:kiki1976 schreef:De RC kan je gewoon bij de dierenwinkel kopen
Ik ben inmiddels voorzien, maar gisteravond waren de winkels al dicht dus vandaar..
edit:
De ontlasting kan zijn omdat ie al even niet gedronken heeft dat het weer op gang komt gedurende de dag, goed blijven masseren en ik kan een beetje olie bij zijn melk doen..

.
Eerlijk gezegd ben ik het met Sylvia hierboven eens. Ik ben zelf gastgezin voor een huiskamer kittenopvang en zelfs na zeker 70 kittens in huis te hebben gehad durf ik de hele kleintjes nog niet aan omdat je daar gewoon enorm veel ervaring voor nodig hebt, misschien zit er bij jou ook wel zo iets in de buurt, dan hoeven ze niet naar een asiel maar komen ze gewoon bij iemand in huis.